وبسايت B2B خريد و فروش عمده علي بابا

۱۰۱ بازديد

گرچه روند استفاده از سايت هاي Business to Business چيز جديدي نيست اما با پيشرفت فناوري در واقع نحوه عملكرد آنها را تغيير داده است. ويژگي هاي تجاري و تجاري ديجيتالي اضافي ، مكاني براي دستيابي به ارتباط با خريداران يا فروشندگان هدفمند ، جاي خود را از روش هاي سنتي دسترسي مستقيم گرفته است. در اينجا برخي از بهترين و سريعترين پلتفرم هاي جهاني B2B جهاني هستند كه به هزاران مشاغل و شركت هاي كوچك در جهان كمك مي كنند تا رشد كنند و به بتوانند مشتريان جديدي كسب كنند. مشتريان محلي و بين المللي از سراسر جهان!

پيشرفت فناوري ديجيتال افق بخش تجاري و مالي را در سراسر جهان تغيير داده است. مصرف كننده ديگر با روش هاي سنتي خريد نمي كند و شركت ها ديگر از همان راه هاي سابق مشتري پيدا نمي كنند. در اين دنياي جديد روز به روز رقابت بيشتر شده و عرضه و تقاضاي بيشتري نيز خلق مي كند. نياز بازار هاي جديد باعث ايجاد فناوري هاي جديد و تجارت آنلاين شده است. هرجا مشتري وجود داشته باشد كه بخواهد بخرد ، شركتي نيز وجود خواهد داشت كه پيشنهاد فروش دهد. اما در مورد صنعت Business to Business نوع ديگري از روابط وجود دارد كه بين مشتري و مصرف كننده نهايي وجود ندارد بلكه بين دو نهاد تجاري است.

 

وبسايت B2B خريد و فروش عمده علي بابا

 

گروه تجاري علي بابا Alibaba Group يك كنسرسيوم خصوصي چيني مستقر در Hangzhou است كه به تجارت الكترونيكي در اينترنت اعم از پورتال هاي تجاري به تجارت و عمده فروشي ، خرده فروشي و فروش مصرف كننده اختصاص دارد. اين سرويس همچنين خدمات پرداخت آنلاين ، موتور جستجوي مقايسه قيمت و سرويس هاي ذخيره داده ابري را ارائه مي دهد. در سال 2012 ، دو پرتال Alibaba با هم به فروش 1.1 تريليون يوان (170 000 ميليون دلار) رسيدند ، كه اين بيشتر از رقباي خود eBay و Amazon.com است.

 

اين شركت عمدتا در جمهوري خلق چين فعاليت مي كند ، و در مارس 2013 مجله اكونوميست تخمين زد كه اين كنسرسيوم بين 55 تا 120 ميليارد دلار ارزش دارد. در طي سال 2013 ، تقريباً 7.5 ميليارد دلار درآمد كسب كرده و تقريباً 22،000 كارمند در مارس 2014 داشت.

0l32_z3.jpg

 

Alibaba در حال حاضر در بورس اوراق بهادار هنگ كنگ ثبت شده است ، به راحتي يكي از قديمي ترين و بزرگترين پلت فرم آنلاين B2B در جهان است كه به بيش از 35 ميليون كاربر و خريداران و فروشندگان عمده در سراسر جهان خدمت مي كند. اين شركت با توجه به خلاصه شركت هاي موجود در وب سايت خود ، داراي ده شركت مرتبط است كه عبارتند از Alibaba International ، Alibaba چين ، Taobao ، Tmall ، Juhuasuan ، AliExpress ، Alimama ، Aliyun ، Alipay ، China Smart Logistics.

 

علي بابا در همه انواع چيز سهيم است ، اما اين شركت عمدتا از طريق سه سايت فعاليت مي كند: Taobao ، بزرگترين سايت خريد چين؛ Tmall: شبيه Taobao است ، اما محصولات ارائه شده از بالاترين كيفيت برخوردار هستند. و Alibaba.com ، كه صادركنندگان چيني را با شركتهايي در ساير نقاط جهان ارتباط مي دهد.

 

استفاده از ابزار هاي خريد و فروش عمده در ايران

 

با بالا رفتن فرهنگ استفاده از اينترنت و ابزار هاي خريد و فروش عمده آنلاين در ايران و گسترش استفاده از تلفن هاي هوشمند،  بخش كشاورزي و توليدكنندگان اين حوزه نيز به استفاده از اينترنت براي رفع نياز هاي خود روي آورده اند تا با استفاده از ابزارهاي هوشمند با خريداران و صادركنندگان اين حوزه ارتباط برقرار كنند و بتوانند محصولات خود را با قيمت مناسب و به صورت عمده به فروش برسانند.

بازار خريد و فروش عمده برنج  و ديگر محصولات كشاورزي در ايران نيز با هدف دسترسي مستقيم به توليد كنندگان محصولات كشاورزي و معرفي بهترين توليدكنندگان محصولات ايراني شروع به كار كرده است. خريداران و صادركنندگان محترم محصولات كشاورزي با استفاده از خدمات اين بازار بزرگ مي توانند با بهترين توليد كنندگان محصولات كشاورزي ايران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار كنند.

پياز زعفران مرغوب

۸۸ بازديد

پياز زعفران مرغوب

 

اگر كشاورزان هنگام خريد پياز زعفران نوع مرغوب آن را انتخاب كنند بي گمان محصول بهتر و با كيفيت تر  و بيشتري  هم برداشت خواهند كرد. همچنين نگهداري پياز زعفران محله اي بسيار مهم است كه بايد به آن دقت كرد. پيازهايي كه براي كاشت انتخاب مي شوند بايستي داراي وزن ? گرم و داراي جوانه انتهايي سالم و بدون پوسيدگي باشند، هر چه پياز درشت تر باشد محصول به دست آمده مرغوب تر و عملكرد سالهاي ابتدايي كشت بيشتر خواهد بود. به همين دليل معمولا پيازها را از مزارع ? تا ? ساله انتخاب مي كنند. در هر صورت هنگامي كه برگ ها كاملا خشك شدند پيازها را از خاك در مي آورند.

 

تهيه و انتخاب پياز مرغوب نه تنها باعث افزايش بازدهي در همان سال نخست مي شود بلكه باعث بچه زايي بيشتر و توليد پيازهاي درشت موجب افزايش محصول سال بعد نيز مي شود وزن پيازهاي زعفران بين ? تا ?? گرم متفاوت است. براي كشت زعفران بهتر است پيازهاي بالاي ? گرم را انتخاب نمود.

 

براي برداشت پياز زعفران روش مهم وجود دارد.

 

در شيوه نخست پياز هاي زعفران راا از زمين هاي كشاوزي بهه صورت مستقيم خارج مي نمايند.

در شيوه دوم پس از آبياري و خيس نمودن زمين هاي كشاورزي، پياز هاي زعفران را با استفاده از ابزار هاي كشاورزي از زمين خارج مي كنند. در شيوه دوم پيشنهاد مي شود تا پس از برداشت پياز ها آنها را بلافاصله به زمين هاي خشك منتقل نماييد. عموما شيوه اول طرفداران بيشتري دارد و در هنگام خواب بودن گياه و عموما در گرمي هوا از اين شيوه استفاده مي شود.

چه اندازه پياز زعفران براي كاشت مناسب است

 

يكي از مهم ترين ويژگي هاي پياز زعفران براي كاشت، سايز و اندازه پياز زعفران است. پياز زعفران هر چه بزر گتر باشد بهتر است اما نبايد از حدي بزرگتر باشد. طبق تحقيقي كه در گذشته انجام شده، پياز زعفران با وزن بيشتر از ?? گرم بازدهي پاييني خواهد داشت.

اندازه پيازهاي زعفران از ? گرم شروع مي شود تا ?? گرم است  و هر اندازه كه وزن پياز بيشتر باشد شانس گلدهي بيشتري  هم خواهد داشت. روشهاي گوناگوني وجود دارد تا بتوان تشخيص داد كه چه پيازي براي كاشت مناسب تر است. قديمي ها مي گفتند كه موقع كاشت، پيازتان را معاينه كنيد. بهتر است پيازي را بخريد كه اندازه اش چيزي ميان فندق يا گدو باشد و به سراغ پيازهاي كوچكتر نرويددر زمان جديد و عصر حاضر، حرفهاي قديم تاييد شده و تحقيقات هم نشان داده است كه براي كشت سنتي و قديمي زعفران، پيازهايي كه ? تا ? سال از عمرشان مي گذرد و اندازه شان از ? گرم بيشتر است، مناسب كاشت هستند. ولي بهتر آنست كه تا جايي كه مي توانيد، پيازهايتان بالاي ? گرم وزن داشته باشند. اما براي كشت گلخانه اي، هر كدام از پيازهاي زعفرانتان بايد حداقل ?? گرم وزن داشته باشند.

اگر سال اولي است كه زعفران كشت مي كنيد بايد پيازي را بفرماييد كه داراري قارچ و كنه نباشد براي اينكه اين موضوع را بفهميد، بايد كمي از پوست آن را بكنيد و مشاهده كنيد كه بر روي آن سوراخي مانند سوراخي كه بر روي ميوه هاي كرم خورده وجود دارد، نباشد.

كتاب جنگ‌هايي كه دنيا را تغيير دادند

۸۸ بازديد

كتاب جنگ‌هايي كه دنيا را تغيير دادند

نوشته‌ي چارلز مسنجر

اين كتاب نوشته يك افسر بازنشسته ارتش انگلستان است كه حدود ?? جنگ بزرگ دنيا را در اين كتاب گردآوري كرده است. جنگ‌هاي موردنظر هم از سال ??? پيش از ميلاد شروع مي‌شوند و تا اسكندر، جنگ داخلي روم، جنگ مغول‌ها در چين، سقوط قسطنطنيه، جنگ‌هاي صليبي، فتح مكزيك به دست اسپانيايي‌ها، فتح هند به دست بابر، جنگ داخلي ژاپن، جنگ ?? ساله اروپا، جنگ‌هاي استقلال آمريكا و … پيش مي‌آيد. جنگ‌هايي كه در اين كتاب درباره‌شان نوشته‌شده است، به ترتيب تاريخ وقوعشان مرتب‌شده و مطالب كتاب هم به‌اين‌ترتيب پيش مي‌آيد.

نخستين نبرد اين مجموعه يعني جنگ بزرگ پلوپونزي ازاين‌جهت اهميت دارد كه سقوط آتن مقتدرترين دولت‌شهر يونان باستان را رقم زد. پيروزي‌هاي اسكندر مقدوني امپراتوري كوتاه‌مدتي ايجاد كرد، اما آن پيروزي‌ها براي اين مهم شمرده مي‌شوند كه اروپاييان براي نخستين بار به آسيا دست پيدا كردند. نبرد نهايي جهان باستان، جنگي داخلي است كه جمهوري رم را به امپراتوري تبديل كرد.

به‌اين‌ترتيب اسامي جنگ‌ها و بخش‌هاي مختلف اين كتاب عبارت است از: جنگ بزرگ پلوپونزي، پيروزي‌هاي اسكندر، جنگ داخلي روم، مبارزه شارل مارتل با مورها، جنگ صليبي هفتم، سرنگوني مغول در چين به دست دولت مينگ، قسطنطنيه، فتح مكزيك به دست اسپانيا، فتح هندوستان به دست بابر، جنگ‌هاي داخلي ژاپن، جنگ سي‌ساله، جنگ هفت‌ساله، جنگ استقلال آمريكا، انقلاب و نبردهاي ناپلئون، مبارزه آزاديخواه بوليوار و سان مارتين، جنگ داخلي آمريكا، جنگ فرانسه – پروس، جنگ روسيه – ژاپن، جنگ جهاني اول، جنگ جهاني دوم، جنگ داخلي چين، جنگ سرد، ويتنام، جنگ شش‌روزه و جنگ با تروريسم.

اگر به دنبال آن هستيد كه درباره‌ي جنگ‌هايي كه تاريخ بشريت را تغيير دادند بياموزيد، اين كتاب براي شماست. در اين كتاب به‌طور دقيق از جزييات جنگ‌ها، استراتژي‌ها و تاكتيك‌ها، ژنرال‌ها و رهبران آن‌ها گفته‌شده است. اگر بسط و دقت اطلاعات برايتان اهميت دارد اين كتاب را ا دست ندهيد؛ برخي حقايقي كه درباره‌ي اين جنگ‌هاي مهم در كتاب آورده شده شگفت‌زده‌تان مي‌كنند.

نويسنده‌ي كتاب، چارلز مسنجر، به مدت بيست سال در خدمت ارتش انگلستان بوده است و پس از بازنشستگي به‌عنوان تحليلگر دفاعي و مورخ نظامي به فعاليت خود ادامه داد. او در اين زمينه حدود چهل اثر به چاپ رسانيده است.

اين كتاب توسط انتشارات ققنوس و با ترجمه‌ي منوچهر پزشك منتشر شده است.

خريد كتاب از سايت : https://www.cavack.com/Item/34460 

طرح ابر 7

۱۰۱ بازديد

دانلود پروژه گرافيكي لايه باز فتوشاپ ( psd photoshop ) : طرح ابر 7 طرح عكس با كيفيت بالا


براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد
طرح ابر 7

از آژانس مسافرتي داخلي چه وظايفي دارد و ما چه انتظاري داشته باشيم؟

۸۲ بازديد

از آژانس مسافرتي داخلي چه وظايفي دارد و ما چه انتظاري داشته باشيم؟

آژانس مسافرتي يعني تهيه بليطي آسان و هتلي در دسترس است كه كيفيت در آن نقش اول را ايفا كرده براي همين سايت تبيان مطلبي دارد درباره آژانس مسافرتي داخلي و ايرانگردي چه وظايفي دارد و هر فرد در آن مي‌تواند بسته به نياز خود مسافرتي عالي و بدون كوچك‌ترين دل‌مشغولي را در ايرانگردي تجربه نمايد.

 آژانس مسافرتي فارا گشت كورش كبير با در اختيار قرار دادن با كيفيت‌ترين و مقرون ‌به ‌صرفه ترين خدمات؛ سفري آسوده و مطمئن كه در آن رفع نيازهاي شما اولين ملاك و مهم‌ترين آن باشد را ساماندهي مي‌كند.  سفري به ‌يادماندني كه در ذهن‌ها تا مدت‌ها بماند. شما مي‌توانيد براي درك اين تجرب? دلپذير و با نهايت كيفيت در كنار امكاناتي قابل ‌قبول و خوب سفري متفاوت با آنچه تاكنون تجربه نموده‌ايد را با آژانس فارا گشت طي نماييد.

ne21_f1.jpg

بدل نمودن يك سفر معمولي به يك گردش فوق‌العاده يكي از خواسته ‌ها و فعاليت‌هاي ناب ما است كه باعث شده در ساي? تلاشي شبانه‌روزي به يكي از پرطرفدارترين آژانس‌ها تبديل گرديم و خدماتمان رضايت صد درصدي مشتريان را كسب نموده باشد رضايتي كه سال‌هاي سال است در كارنامه درخشان اين آژانس سربلند، مي‌درخشد و هرروز نسبت به قبل بر تعداد مشتريان وفادارش افزوده مي‌گردد.

 

پشتيباني كامل از شما در سفر

 پشتيباني آژانس از مسافران خود درهرصورت در طول سفر مي‌تواند نكت? مهمي باشد كه انتخاب آن را با كمترين ترديد مواجه نمايد زيرا امنيت خاطر ايجادشده بهترين نويد براي سفري سراسر لذت و خاطري كاملاً آسوده است.

شما با فارا گشت مي‌توانيد در هر زمان و مكان از سفر كه با مشكلي روبرو شديد حمايت همه‌ جانب? آن را احساس نماييد از اين ‌رو خدمات متنوعي كه اين برند ارائه مي‌دهد ازيك‌طرف آن را در بين رقيبانش ممتاز نموده و از طرف ديگر آمادگي هميشگي‌اش به پاسخگويي آن را در رتب? اول آژانس‌هاي مسافرتي قرار داده است اگر به دنبال كاهش هزينه‌هاي سفر هستيد و مي‌خواهيد هتل و بليط هواپيمايي ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر را بيابيد اين آژانس بهترين گزينه و برترين انتخاب است.

 رزرو انواع مختلف هتل در داخل و خارج از كشور در كنار قرارداد با انواع شركت هاي هواپيمايي بين المللي امكان تنوع انتخاب پرواز ازنظر كيفيت و قيمت را فراهم مي‌كند و سفري از هر نظر مناسب را براي شما ايجاد مي‌كند.

ما در هر زمان كه شما مايل به سفر باشيد مطمئناً پيشنهادهاي داغ و هيجان‌انگيز بسياري خواهيم داشت كه شما از هر مكان در ايران بعنوان مجري اصلي تور ايرانگردي بخصوص براي تورهاي شهرهاي مشهد؛ قشم؛ چابهار؛ كيش؛ شيراز؛ يزد؛ اصفهان؛ كرمان؛ تبريز و سرعين را راضي خواهد نمود فقط كافي است با مشاوران ما تماس گرفته و مكان مبدأ و مقصد خود را بيان نماييد و سپس با پيشنهادهاي متنوعي كه در پيش روداريد يكي از آن‌ها كه با شرايط شما سازگارتر است را انتخاب نماييد.

 

تورهاي داخلي و گردشي از نوع شيرين وطني

مي‌شود ايراني باشي و ايرانگردي را دوست نداشته و جاي‌جاي سرزمينمان را به مدد تور ايرانگردي نشناسي؟ شهرهاي مختلف ايران گردشگران را از آن‌سوي آب‌ها به سمت خود مي‌كشاند و جاذبه‌هايش علاقه‌مندان بسياري را شيفته نموده است.

حال ايرانيان چگونه در اين مسابقه سفر و مسافرت از توريست‌ها عقب‌مانده و با مناطق ديدني كشورشان بيگانه باشند؟ پس تا بيش از اين دير نشده با ما تماس بگيريد و يك تور داخلي ايرانگردي فارا گشت براي خود و خانواده و يا جمع دوستانتان رزرو نماييد و اين لذت را با آن‌ها نيز تقسيم كنيد.

بيا اين بار يه جور ديگه بريم سفر داخل ايران شهر يا كشور خودمون. همه اينها كه گفتم و گفتي من نگفتم لازمه، ولي هرگز همه اينا با هم جور نمي شه اگر هم بشه مطمئنا يكيش جور نمي شه. يعني اينطوري هيچ وقت نمي خواي بري سفر؟

 سفرهايي كه رفتي رو مرور كن؛ بي تعارف مرور كن…چندتاشون همه شرايط جور بود رفتي ؟

خيلي از سفرهامون رو به دليل رودربايسي و دعوت ديگران و دوستان و كلافگي و فرار از روزمرگي رفتيم. كه البته خوش هم گذشت در نهايت. البته كم و زياد داره ولي بالاخره حتي اگر بد هم بوده باشه خاطره شده.

اگر مشكل دعوت و اصرار همسفران باشه، من از طرف خودت بهت اصرار مي كنم و دعوتت مي كنم شما رو به يه سفر ايران گردي كامل و امن.

 

بهترين انتخاب، بهترين سفر

گزينه‌هاي فراوان امكان مقايسه را براي شما فراهم نموده و دست شما را براي انتخاب باز گذاشته و در كوتاه‌ترين زمان ممكن تعداد بسياري از انتخاب‌ها را در پيش روي شما مجسم مي‌كند شما مي‌توانيد با هر ميزان بودجه و باقيمتي غيرقابل‌تصور و بسيار پايين‌تر ازآنچه بدان فكر مي‌كرديد يك سفر عالي و كم‌هزينه را براي خود و خانواده‌تان انتخاب نماييد و در آينده نيز آن‌ها را به دوستان خود پيشنهاد دهيد.

همانطور كه متوجه شديد تورهاي داخلي بسيار جذاب هستند و براي بهتر اجرا شدن آن لازم است كه يك متخصص با تجربه برنامه هاي گشت از جاهاي ديدني شهرهاي مختلف در قالب تورهاي چابهار، مشهد، كيش، قشم، شيراز، اصفهان، يزد، تبريز، كرمان، سرعين را براي شما اجرا كنند. تور ايرانگردي فارا گشت يكي از متخصصين اين سفر هستند كه ميتوانيد با خيال راحت روي آنها حساب كنيد. مطمئنا امسال با اين برنامه هاي تخصصي بسيار به شما خوش خواهد گذشت.

 آژانس مسافرتي فارا گشت (https://faragasht.com/) با سال‌ها تجربه در تور ايرانگردي مفتخر است به مشتريان فهيمي كه طي اين سال‌ها هميشه همراه او بوده‌اند و وي مجري طراحي سفرهايي باكيفيت از مرداد سال 1392 تا به امروز براي آن‌ها بوده است.

 

آدرس آژانس فارا گشت كوروش كبير:

تهران، ميدان ولي عصر، ابتداي كريمخان، ساختمان كيميا، واحد 33

شماره تلفن تماس براي رزرو تور و راهنمايي درباره سفر:

02188909296

 

منبع مقاله:

https://faragasht.com

 

https:// tebyan.net

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چاپ روي چرم طبيعي در مقايسه با چاپ روي چرم مصنوعي

۱۰۳ بازديد

چاپ روي چرم طبيعي در مقايسه با چاپ روي چرم مصنوعي

مقايسه ي شيت چرم مصنوعي و چرم طبيعي

چاپ روي چرم طبيعي

چرم مصنوعي

     چرم مصنوعي بسيار مرتب برش خورده و در زمان چاپ به صورت رول يا حتي شيت، ماشين چاپ و اپراتور را اذيت نمي كند و پروژه چاپ به راحتي و با انواع دستگاه هاي يووي مسطح ( فلت بد ) ، يووي رول و اكوسالونت انجام مي پذيرد .

چرم طبيعي

      ولي در چرم طبيعي به اين صورت نيست و سطح چرم ( دور چرم ) نامرتب است كه در بحث چاپ باعث پرت بسيار زياد در  خود متريال مي شود ، البته در تكنولوژي چاپ مستقيم ( فلت بد ) تمام اين پرت هاي حتي كوچك را مي توان در پروژه هاي ديگر مورد چاپ قرار داد ولي در چاپ رول ديگر اين امكان وجود ندارد

سطح ناهموار و مشكل ساز چرم مصنوعي

      چرم مصنوعي داراي سطحي صاف مي باشد. مانند بسياري از متريال هاي ديگر مناسب چاپ، از جمله كاغذ ، بنر  و … . به همين علت مي توان به راحتي با دستگاه هايي كه در بالا به آن اشاره شد مانند : انواع دستگاه هاي يووي مسطح ( فلت بد ) ، يووي رول و اكوسالونت ، پروژه چاپ صورت بگيرد؛  ولي در متريال چرم طبيعي يك مشكل بسيار حاد و اساسي وجود دارد و آن سطوح نامرتب و داراي برامدگي و گودي هاي نامنظم است، كه تاثير مستقيم و زياد در كيفيت خروجي چاپ و حتي امكان صدمه زدن به سيستم هد دستگاه را دارد .

بيشتر بخوانيد :

چاپ روي چرم يك هديه ي ماندگار براي مخاطبان برندها

بوي نامطبوع چرم طبيعي

     نگهداري چرم مصنوعي در يك فضا حتي به مدت طولاني مشكلي ايجاد نمي كند ولي چرم طبيعي بسيار بوي ناخوشايندي دارد كه محيط و فضا را تحت الشعاع قرار مي دهد .

دستگاه هاي چاپ روي چرم طبيعي

چرم طبيعي را به هيچ عنوان نمي توان با دستگاهي به جز تكنولوژي چاپ مستقيم ( فلت بد ) چاپ كرد و فعلا بهترين و تنها گزينه براي چاپ همين مورد مي باشد .

هزينه چاپ روي چرم طبيعي

     هزينه اين نوع چاپ به مراتب بيشتر از چرم مصنوعي خواهد بود و به دليل مشكلاتي كه در خود متريال چرم طبيعي وجود دارد ، بيشتر چاپخانه داران سفارش چاپ روي اين متريال را نمي پذيرند .

ادامه مطلب : چاپ روي چرم طبيعي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :

پاورپوينت بخش بندي بازار، انتخاب بازار هدف و جايگاه يابي محصول

۹۶ بازديد

دانلود پاورپوينت با موضوع بخش بندي بازار، انتخاب بازار هدف و جايگاه يابي محصول، در قالب ppt و در 16 اسلايد، قابل ويرايش، شامل تعريف بخش بندي بازار، تعريف انتخاب بازار هدف، تعريف جايگاه يابي، مراحل بخش بندي بازار، ابعاد بخش بندي بازارهاي مصرفي، بخش بندي بر اساس رفتار، معيارهاي بخش بندي بازارهاي صنعتي، انتخاب بازار هدف، جايگاه يابي، انواع رويكردهاي جايگاه يابي


براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد
پاورپوينت بخش بندي بازار، انتخاب بازار هدف و جايگاه يابي محصول

هر آنچه درباره قرص ماشين ظرفشويي لازم است بدانيد

۹۹ بازديد

هر آنچه درباره قرص ماشين ظرفشويي لازم است بدانيد

در اينجا براي خريد قرص ماشين ظرفشويي اصل و انتخاب بهترين مارك قرص ماشين ظرفشويي با كمترين قيمت كمك مي كنيم و به نحوه استفاده و نگهداري صحيح آن خواهيم پرداخت.

i60t_q1.jpg

منبع خبر 1pezeshk.com

امروزه قرص ماشين ظرفشويي يكي از پركاربردترين و پرفروش ترين محصولات شوينده در دنيا محسوب مي شود به همين خاطر دانستن اطلاعات كافي و لازم براي نگهداري و خريد قرص ماشين ظرفشويي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، به همين دليل ما در اين مقاله سعي داريم به شما در خريد قرص ماشين ظرفشويي اصل و انتخاب بهترين مارك قرص ماشين ظرفشويي كمك كنيم و در ادامه به نحوه استفاده و نگهداري صحيح قرص ظرفشويي خواهيم پرداخت.

همانطور كه اشاره كرديم بسياري از افراد در هنگام خريد اين محصول كاربردي به موارد زير فكر مي كنند كه در هر قسمت ما به سؤالات شما در اين باره پاسخ خواهيم داد:

  • بهترين قرص ماشين ظرفشويي و بهترين مارك اين محصول كدام برند است؟
  • كدام مارك قرص براي برند ماشين ظرفشويي من مناسب است؟
  • قرص هاي ظرفشويي اصل را چطور تشخيص دهيم؟
  • نحوه نگهداري اين محصولات چگونه است؟
  • بهترين قرص ماشين ظرفشويي براي مارك ظرفشويي شما، چه برندي است؟
  • آيا انواع قرص هاي ماشين ظرفشويي نصف مي شوند؟ ژل يا قرص ظرفشويي؟

 

اين سؤالات و نكات ريز ديگر درباره اين شوينده ظرف را در اينجا مطالعه فرماييد تا بتوانيد بهترين خريد و روش استفاده و به صرفه تر را داشته باشيد.

اگر قصد خريد قرص ماشين ظرفشويي فينيش و يا فيري را داريد مي توانيد اين محصول را به قيمت عمده با ضمانت اصل بودن از فروشگاه اينترنتي 20 بخر تهيه نماييد چراكه يك فروشگاه تخصصي در زمينه لوازم خانگي و مواد شوينده مرتبط مي باشد، شما مي توانيد با كليك كردن بر روي «قرص ماشين ظرفشويي» وارد صفحه مورد نظر شويد و قيمت ها را مقايسه كنيد دقت داشته باشيد كه تمام محصولات با تضمين اصل بودن و بهترين قيمت مي باشد.

بهترين مارك قرص ماشين ظرفشويي را بشناسيد

پيش از هر چيز لازم به ذكر است كه انواع قرص ظرفشويي داراي تكنولوژي كاملاً منحصربه‌فرد است و همين عامل باعث شده است كه نام برندهاي محدودي كه به عنوان بهترين توليدكنندگان هستند به گوش ما بخورد به همين دليل دو كمپاني بزرگ و معتبر در دنيا به نام هاي فينيش و فيري توانسته اند تا بيش از 90 درصد از بازار دنيا را به دست بگيرند هر دو كمپاني توليد كننده تخصصي شوينده ظروف در دنيا مي باشند به همين دليل نيز امروزه كمتر كسي را پيدا مي كنيد كه نام اين دو كمپاني را نشنيده باشد. در ادامه به اختصار به قابليت ها و اشاره اي به بيشينه كار و عملكرد اين دو مارك قرص ظرفشويي خواهيم پرداخت:

قرص ماشين ظرفشويي فينيش

فينيش «Finish» كه يكي از بزرگترين كمپاني هاي توليد قرص ظرفشويي در دنياست كه از سال 1953 فعاليت خود را آغاز كرده يعني بالاي 60 سال است كه در زمينه توليد مواد شوينده سابقه اي درخشان را براي خود رقم زده است و اكنون انواع محصولات فينيش ازجمله قرص ماشين ظرفشويي فينيش در بالاي 40 كشور دنيا در حال عرضه مي باشد. اين كمپاني انواع قرص ظرفشويي خود را از كامل‌ترين نوع هاي كوانتوم در بسته بندي هاي گوناگون توليد مي كند كه قرص هاي اين برند معتبر علاوه بر شويندگي بسيار قوي و بي نقص داراي ويژگي هايي بدين شرح است:

حاوي جلا دهنده (به منظور جلا و برق افتادن ظروف)، حاوي نمك (كم كننده ميزان سختي آب و جلوگيري از خط و خش افتادن ظرف ها) و مواد ضد رسوبات (ممانعت از باقي ماندن رسوبات آهكي در ظرفشويي به منظور كمك در طول عمر دستگاه و كيفيت شستشو)

همانطور كه اشاره كرديم شما مي توانيد قرص فينيش كوانتوم را به عنوان تكميل ترين قرص در دنيا با خيالي آسوده از كيفيت و شستشويي بي نقص تهيه فرماييد.

قرص ماشين ظرفشويي فيري

شركت پروكتر اند گمبل كه يك برند آمريكايي است از سال 1837 توليدات بسيار حرفه اي را به صورت جهاني ارائه مي كند و بالاي يك و نيم قرن است كه در حال فعاليت مي باشد؛ از قرص ماشين ظرفشويي تا ژيلت، هد اند شولدرز و بسياري از محصولات ديگر مي تواند را مي توان به عنوان توليدات كم نظير اين كمپاني ابر قدرت نام برد و درواقع در كمتر خانه اي ردي از اين كمپاني به چشم نمي خورد، شايد جالب باشد كه بدانيد روزانه سه ميليارد نفر در روز با محصولات پي اند جي سروكار دارند، قدرت روز افزون اين كمپاني و توليدات حرفه اي آن باعث شده است كه اين برند معتبر به يكي از تاپ برندها در دنيا تبديل شود. قرص ماشين ظرفشويي فيري كه در اين كمپاني معتبر توليد شده در ليست بهترين قرص هاي ماشين ظرفشويي قرار داد كه با داشتن كامل‌ترين عملكرد مي تواند شستشويي بي نقص را براي شما به ارمغان آورد. از شويندگي قدرتمند اين محصول گرفته تا جلا دهنگي، ضد رسوب بودن و تضمين سلامت ظرفشويي شما باعث شده است كه در دهه هاي طولاني اين قرص به عنوان پرفروش ترين و حرفه اي ترين قرص ماشين ظرفشويي در كل دنيا عرضه گردد. مدل هاي پلاتينيوم، جار از توليدات و دسته بندي هاي انواع محصولات اين كمپاني است كه هريك كاملترين عملكرد را به همراه خواهد داشت.

 

قرص ماشين ظرفشويي اصل

همانطور كه گفتيم انواع قرص هاي ماشين ظرفشويي داراي تكنولوژي خاص و پيچيده اي در توليد است و اين امر باعث شده كمتر كمپاني اي بتواند در چرخه پررقابت و حرفه اي توليد اين نوع از محصول بماند و توليد اين محصول را بر عهده بگيرد از طرفي ديگر همين پيچيدگي فناوري توليد باعث شده تا نگراني گونه هاي تقلبي به حداقل برسد پس شما مي توانيد با مشاهده ظاهري كاملاً مشخص به خريد قرص ظرفشويي اصل خود بپردازيد.

نكته مهم: گاه افراد تركيدن قرص ها و يا چسبيدن قرص ها به يكديگر را دليل تقلبي بودن قرص ها مي دانند اما به طور قطع بايد بگوييم كه اين موارد هيچ ارتباطي با اصل نبودن قرص هاي شما ندارد و تنها به روش نگهداري نادرست شما بر مي گردد كه در ادامه به توضيح اين مطلب خواهيم پرداخت.

نحوه نگهداري صحيح انواع قرص ماشين ظرفشويي

براي آنكه بتوانيد سلامت قرص ظرفشويي خود را حفظ كنيد تا باكيفيت توليد اوليه خود، كار شستشوي ظروف را انجام دهد، توجه به چند نكته مهم داراي اهميت است چراكه عددم توجه به عامل هايي ساده در نحوه نگهداري قرص ماشين ظرفشويي به صورت جدي به كاهش كيفيت عملكردي آن ها منجر خواهد شد، در ادامه به بررسي كوتاهي از شايع ترين مواد خواهيم پرداخت اما پيش از هر چيز توجه كنيد كه شما بايد اين محصول را در جاي خشك و خنك نگهداري كنيد.

دلايل چسبيدن قرص هاي ماشين ظرفشويي به يكديگر

رطوبت هوا - درواقع همان نگاه نداشتن قرص ظرفشويي در فضاهاي خشك و همچنين قرار دادن آن ها در فضاهاي گرم باعث چسبيدن قرص ها به يكديگر خواهد شد پس براي نگه داشتن كيفيت توليد محصول خريداري شده خود به اين امر توجه فرماييد.

دليل تركيدن قرص هاي ظرفشويي

گذاشتن قرص هاي ظرفشويي در فضاهاي سرد باعث تركيدن آن ها خواهد شد، وقتي سخن از جاي خنك است پس نگهداري تعادل دمايي را فراموش نكنيد چراكه سرماي زياد باعث تركيدن قرص ها خواهد شد. شما مي توانيد انواع قرص ماشين ظرفشويي فينيش و فيري را با ضمانت اصل بودن زير قيمت بازار از فروشگاه اينترنتي 20 بخر تهيه نماييد.

 

بهترين قرص ماشين ظرفشويي براي مارك دستگاه ظرفشويي شما

بسياري از افراد پيش از خريد اين محصول، به اين مورد فكر مي كنند كه كدام مارك قرص ماشين ظرفشويي را بخرم تا سازگاري بيشتري با برند ظرفشويي من داشته باشد اگرچه ناگفته نماند كه برخي از نصاب هاي ماشين ظرفشويي نيز با دادن پيشنهاد اوليه خود درباره برند خريداري قرص ظرفشويي، اين باور غلط را در ذهن افراد جاي مي‌گذارند كه براي مارك ظرفشويي من، برند مناسب قرص تنها، ماركي خاص است اما به زباني ساده بگوييم فرقي نمي كند برند دستگاه شما بوش، ميله، سامسونگ، ال جي يا هر مارك ديگر باشد، استفاده از هر برند معتبري مانند انواع قرص هاي فينيش يا فيري بدون شك مي تواند بهترين انتخاب‌هاي شما باشد چراكه كمپاني هاي قدرتمندي همچون فيري و فينيش كه هريك ساليان طولاني در حال توليد بهترين هاي اين محصول هستند، توانسته اند با ارتباط با كمپاني هاي قدرتمند توليد دستگاه هاي ظرفشويي قرصي تماماً سازگار با تمام برندهاي معتبر دنيا توليد كنند پس شما مي توانيد بر اساس نياز، سليقه و حتي عادت خريد خود در انتخاب برند مورد نظرتان با خيالي آسوده خريد نماييد.

جديدترين قرص هاي ماشين ظرفشويي؛ نصف نمي شوند

همانطور كه گفتيم كاملترين و جديدترين قرص هاي ظرفشويي از برندهاي معتبر از مدل هاي كوانتوم، جار، پلاتينيوم و ... تماماً داراي پوسته اي ژله اي قابل حل در آب هستند كه همين امر باعث مي شود كه شما نتوانيد اين قرص ها را نصف كنيد پس فرق نمي كند كه چه حجمي از ظرف در ظرفشويي شما وجود دارد يا دستگاه كوچكي در منزل از مدل هاي روميزي داريد و يا مبله، استفاده از انواع قرص ماشين ظرفشويي جديد تنها به صورت كامل، قابل دسترس خواهد بود؛ اما در اينجا اين سؤال پيش مي آيد كه اگر لازم نبود كه يك قرص ظرفشويي كامل را استفاده كنم، چه كار كنم؟

 

درباره اين مطلب كاملاً حق با شماست، گاهي شما تنها نيمي از دستگاه خود را پر كرده ايد و از آنجايي كه هر قرص كامل براي يك دستگاه مبله كامل تهيه و توليد شده، به دنبال ره حلي در ذهن خود براي صرفه جويي در مصرف قرص هاي خود در اين زمان خواهيد بود. در پاسخ به شما بايد بگوييم كه انواع ژل ظرفشويي راه حل شماست تا بتوانيد در اين هنگام به ميزان لازم و مورد احتياج خود و بر اساس تعداد ظروف كثيف مايع شوينده را به دستگاهتان اضافه كنيد تا به مرور نيز به ميزان قابل توجهي در مصرف تعداد قرص ظرفشويي خود نيز كمك كنيد.

در آخر به شما پيشنهاد مي كنيم به مطلب بسيار جالب در ويكي پديا با نام Dishwasher detergent مراجعه كنيد و آن را نيز مطالعه نماييد خواندن آن خالي از لطف نيست.

منبع: سايت وان پزشك

فايل Handbook پايپينگ، با عنوان Piping Handbook - Mohinder L Nayyar, 7th Edition, Mcgraw-Hill

۹۵ بازديد

دانلود فايل Handbook پايپينگ، با عنوان Piping Handbook - Mohinder L Nayyar, 7th Edition, Mcgraw-Hill


براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد
فايل Handbook پايپينگ، با عنوان Piping Handbook - Mohinder L Nayyar, 7th Edition, Mcgraw-Hill

هر آنچه درباره قرص ماشين ظرفشويي لازم است بدانيد

۱۰۳ بازديد

هر آنچه درباره قرص ماشين ظرفشويي لازم است بدانيد

در اينجا براي خريد قرص ماشين ظرفشويي اصل و انتخاب بهترين مارك قرص ماشين ظرفشويي با كمترين قيمت كمك مي كنيم و به نحوه استفاده و نگهداري صحيح آن خواهيم پرداخت.

i60t_q1.jpg

منبع خبر 1pezeshk.com

امروزه قرص ماشين ظرفشويي يكي از پركاربردترين و پرفروش ترين محصولات شوينده در دنيا محسوب مي شود به همين خاطر دانستن اطلاعات كافي و لازم براي نگهداري و خريد قرص ماشين ظرفشويي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، به همين دليل ما در اين مقاله سعي داريم به شما در خريد قرص ماشين ظرفشويي اصل و انتخاب بهترين مارك قرص ماشين ظرفشويي كمك كنيم و در ادامه به نحوه استفاده و نگهداري صحيح قرص ظرفشويي خواهيم پرداخت.

همانطور كه اشاره كرديم بسياري از افراد در هنگام خريد اين محصول كاربردي به موارد زير فكر مي كنند كه در هر قسمت ما به سؤالات شما در اين باره پاسخ خواهيم داد:

  • بهترين قرص ماشين ظرفشويي و بهترين مارك اين محصول كدام برند است؟
  • كدام مارك قرص براي برند ماشين ظرفشويي من مناسب است؟
  • قرص هاي ظرفشويي اصل را چطور تشخيص دهيم؟
  • نحوه نگهداري اين محصولات چگونه است؟
  • بهترين قرص ماشين ظرفشويي براي مارك ظرفشويي شما، چه برندي است؟
  • آيا انواع قرص هاي ماشين ظرفشويي نصف مي شوند؟ ژل يا قرص ظرفشويي؟

 

اين سؤالات و نكات ريز ديگر درباره اين شوينده ظرف را در اينجا مطالعه فرماييد تا بتوانيد بهترين خريد و روش استفاده و به صرفه تر را داشته باشيد.

اگر قصد خريد قرص ماشين ظرفشويي فينيش و يا فيري را داريد مي توانيد اين محصول را به قيمت عمده با ضمانت اصل بودن از فروشگاه اينترنتي 20 بخر تهيه نماييد چراكه يك فروشگاه تخصصي در زمينه لوازم خانگي و مواد شوينده مرتبط مي باشد، شما مي توانيد با كليك كردن بر روي «قرص ماشين ظرفشويي» وارد صفحه مورد نظر شويد و قيمت ها را مقايسه كنيد دقت داشته باشيد كه تمام محصولات با تضمين اصل بودن و بهترين قيمت مي باشد.

بهترين مارك قرص ماشين ظرفشويي را بشناسيد

پيش از هر چيز لازم به ذكر است كه انواع قرص ظرفشويي داراي تكنولوژي كاملاً منحصربه‌فرد است و همين عامل باعث شده است كه نام برندهاي محدودي كه به عنوان بهترين توليدكنندگان هستند به گوش ما بخورد به همين دليل دو كمپاني بزرگ و معتبر در دنيا به نام هاي فينيش و فيري توانسته اند تا بيش از 90 درصد از بازار دنيا را به دست بگيرند هر دو كمپاني توليد كننده تخصصي شوينده ظروف در دنيا مي باشند به همين دليل نيز امروزه كمتر كسي را پيدا مي كنيد كه نام اين دو كمپاني را نشنيده باشد. در ادامه به اختصار به قابليت ها و اشاره اي به بيشينه كار و عملكرد اين دو مارك قرص ظرفشويي خواهيم پرداخت:

قرص ماشين ظرفشويي فينيش

فينيش «Finish» كه يكي از بزرگترين كمپاني هاي توليد قرص ظرفشويي در دنياست كه از سال 1953 فعاليت خود را آغاز كرده يعني بالاي 60 سال است كه در زمينه توليد مواد شوينده سابقه اي درخشان را براي خود رقم زده است و اكنون انواع محصولات فينيش ازجمله قرص ماشين ظرفشويي فينيش در بالاي 40 كشور دنيا در حال عرضه مي باشد. اين كمپاني انواع قرص ظرفشويي خود را از كامل‌ترين نوع هاي كوانتوم در بسته بندي هاي گوناگون توليد مي كند كه قرص هاي اين برند معتبر علاوه بر شويندگي بسيار قوي و بي نقص داراي ويژگي هايي بدين شرح است:

حاوي جلا دهنده (به منظور جلا و برق افتادن ظروف)، حاوي نمك (كم كننده ميزان سختي آب و جلوگيري از خط و خش افتادن ظرف ها) و مواد ضد رسوبات (ممانعت از باقي ماندن رسوبات آهكي در ظرفشويي به منظور كمك در طول عمر دستگاه و كيفيت شستشو)

همانطور كه اشاره كرديم شما مي توانيد قرص فينيش كوانتوم را به عنوان تكميل ترين قرص در دنيا با خيالي آسوده از كيفيت و شستشويي بي نقص تهيه فرماييد.

قرص ماشين ظرفشويي فيري

شركت پروكتر اند گمبل كه يك برند آمريكايي است از سال 1837 توليدات بسيار حرفه اي را به صورت جهاني ارائه مي كند و بالاي يك و نيم قرن است كه در حال فعاليت مي باشد؛ از قرص ماشين ظرفشويي تا ژيلت، هد اند شولدرز و بسياري از محصولات ديگر مي تواند را مي توان به عنوان توليدات كم نظير اين كمپاني ابر قدرت نام برد و درواقع در كمتر خانه اي ردي از اين كمپاني به چشم نمي خورد، شايد جالب باشد كه بدانيد روزانه سه ميليارد نفر در روز با محصولات پي اند جي سروكار دارند، قدرت روز افزون اين كمپاني و توليدات حرفه اي آن باعث شده است كه اين برند معتبر به يكي از تاپ برندها در دنيا تبديل شود. قرص ماشين ظرفشويي فيري كه در اين كمپاني معتبر توليد شده در ليست بهترين قرص هاي ماشين ظرفشويي قرار داد كه با داشتن كامل‌ترين عملكرد مي تواند شستشويي بي نقص را براي شما به ارمغان آورد. از شويندگي قدرتمند اين محصول گرفته تا جلا دهنگي، ضد رسوب بودن و تضمين سلامت ظرفشويي شما باعث شده است كه در دهه هاي طولاني اين قرص به عنوان پرفروش ترين و حرفه اي ترين قرص ماشين ظرفشويي در كل دنيا عرضه گردد. مدل هاي پلاتينيوم، جار از توليدات و دسته بندي هاي انواع محصولات اين كمپاني است كه هريك كاملترين عملكرد را به همراه خواهد داشت.

 

قرص ماشين ظرفشويي اصل

همانطور كه گفتيم انواع قرص هاي ماشين ظرفشويي داراي تكنولوژي خاص و پيچيده اي در توليد است و اين امر باعث شده كمتر كمپاني اي بتواند در چرخه پررقابت و حرفه اي توليد اين نوع از محصول بماند و توليد اين محصول را بر عهده بگيرد از طرفي ديگر همين پيچيدگي فناوري توليد باعث شده تا نگراني گونه هاي تقلبي به حداقل برسد پس شما مي توانيد با مشاهده ظاهري كاملاً مشخص به خريد قرص ظرفشويي اصل خود بپردازيد.

نكته مهم: گاه افراد تركيدن قرص ها و يا چسبيدن قرص ها به يكديگر را دليل تقلبي بودن قرص ها مي دانند اما به طور قطع بايد بگوييم كه اين موارد هيچ ارتباطي با اصل نبودن قرص هاي شما ندارد و تنها به روش نگهداري نادرست شما بر مي گردد كه در ادامه به توضيح اين مطلب خواهيم پرداخت.

نحوه نگهداري صحيح انواع قرص ماشين ظرفشويي

براي آنكه بتوانيد سلامت قرص ظرفشويي خود را حفظ كنيد تا باكيفيت توليد اوليه خود، كار شستشوي ظروف را انجام دهد، توجه به چند نكته مهم داراي اهميت است چراكه عددم توجه به عامل هايي ساده در نحوه نگهداري قرص ماشين ظرفشويي به صورت جدي به كاهش كيفيت عملكردي آن ها منجر خواهد شد، در ادامه به بررسي كوتاهي از شايع ترين مواد خواهيم پرداخت اما پيش از هر چيز توجه كنيد كه شما بايد اين محصول را در جاي خشك و خنك نگهداري كنيد.

دلايل چسبيدن قرص هاي ماشين ظرفشويي به يكديگر

رطوبت هوا - درواقع همان نگاه نداشتن قرص ظرفشويي در فضاهاي خشك و همچنين قرار دادن آن ها در فضاهاي گرم باعث چسبيدن قرص ها به يكديگر خواهد شد پس براي نگه داشتن كيفيت توليد محصول خريداري شده خود به اين امر توجه فرماييد.

دليل تركيدن قرص هاي ظرفشويي

گذاشتن قرص هاي ظرفشويي در فضاهاي سرد باعث تركيدن آن ها خواهد شد، وقتي سخن از جاي خنك است پس نگهداري تعادل دمايي را فراموش نكنيد چراكه سرماي زياد باعث تركيدن قرص ها خواهد شد. شما مي توانيد انواع قرص ماشين ظرفشويي فينيش و فيري را با ضمانت اصل بودن زير قيمت بازار از فروشگاه اينترنتي 20 بخر تهيه نماييد.

 

بهترين قرص ماشين ظرفشويي براي مارك دستگاه ظرفشويي شما

بسياري از افراد پيش از خريد اين محصول، به اين مورد فكر مي كنند كه كدام مارك قرص ماشين ظرفشويي را بخرم تا سازگاري بيشتري با برند ظرفشويي من داشته باشد اگرچه ناگفته نماند كه برخي از نصاب هاي ماشين ظرفشويي نيز با دادن پيشنهاد اوليه خود درباره برند خريداري قرص ظرفشويي، اين باور غلط را در ذهن افراد جاي مي‌گذارند كه براي مارك ظرفشويي من، برند مناسب قرص تنها، ماركي خاص است اما به زباني ساده بگوييم فرقي نمي كند برند دستگاه شما بوش، ميله، سامسونگ، ال جي يا هر مارك ديگر باشد، استفاده از هر برند معتبري مانند انواع قرص هاي فينيش يا فيري بدون شك مي تواند بهترين انتخاب‌هاي شما باشد چراكه كمپاني هاي قدرتمندي همچون فيري و فينيش كه هريك ساليان طولاني در حال توليد بهترين هاي اين محصول هستند، توانسته اند با ارتباط با كمپاني هاي قدرتمند توليد دستگاه هاي ظرفشويي قرصي تماماً سازگار با تمام برندهاي معتبر دنيا توليد كنند پس شما مي توانيد بر اساس نياز، سليقه و حتي عادت خريد خود در انتخاب برند مورد نظرتان با خيالي آسوده خريد نماييد.

جديدترين قرص هاي ماشين ظرفشويي؛ نصف نمي شوند

همانطور كه گفتيم كاملترين و جديدترين قرص هاي ظرفشويي از برندهاي معتبر از مدل هاي كوانتوم، جار، پلاتينيوم و ... تماماً داراي پوسته اي ژله اي قابل حل در آب هستند كه همين امر باعث مي شود كه شما نتوانيد اين قرص ها را نصف كنيد پس فرق نمي كند كه چه حجمي از ظرف در ظرفشويي شما وجود دارد يا دستگاه كوچكي در منزل از مدل هاي روميزي داريد و يا مبله، استفاده از انواع قرص ماشين ظرفشويي جديد تنها به صورت كامل، قابل دسترس خواهد بود؛ اما در اينجا اين سؤال پيش مي آيد كه اگر لازم نبود كه يك قرص ظرفشويي كامل را استفاده كنم، چه كار كنم؟

 

درباره اين مطلب كاملاً حق با شماست، گاهي شما تنها نيمي از دستگاه خود را پر كرده ايد و از آنجايي كه هر قرص كامل براي يك دستگاه مبله كامل تهيه و توليد شده، به دنبال ره حلي در ذهن خود براي صرفه جويي در مصرف قرص هاي خود در اين زمان خواهيد بود. در پاسخ به شما بايد بگوييم كه انواع ژل ظرفشويي راه حل شماست تا بتوانيد در اين هنگام به ميزان لازم و مورد احتياج خود و بر اساس تعداد ظروف كثيف مايع شوينده را به دستگاهتان اضافه كنيد تا به مرور نيز به ميزان قابل توجهي در مصرف تعداد قرص ظرفشويي خود نيز كمك كنيد.

در آخر به شما پيشنهاد مي كنيم به مطلب بسيار جالب در ويكي پديا با نام Dishwasher detergent مراجعه كنيد و آن را نيز مطالعه نماييد خواندن آن خالي از لطف نيست.

منبع: سايت وان پزشك