چيپ تصوير Progressive CMOS

۹ بازديد

چيپ تصوير Progressive CMOS

 

سيستم هاي نظارتي و امنيتي امروزه از تنوع زيادي برخوردار اند. اگر يك  دوربين مداربسته   را بشكافيد و قسمت هاي مختلف آن را واكاوي نماييد متوجه يك قطعه الكترونيكي درون لنز آن مي شويد كه از فتوديود هاي بازتابنده متعددي تشكيل شده است. به اين قطعه اصطلاحا حسگر يا سنسور تصوير دوربين مدار بسته گفته مي شود.
بسته به مشخصات دوربين مداربسته، متوجه خواهيد شد كه يكي از دو سنسور تصوير زير درون دستگاه شما قرار دارد:

  • سنسور CCD (charged-coupled device)
  • سنسور CMOS (complimentary metal-oxide semiconductor)


سنسور هاي CCD و CMOS همان فتوديود هايي هستند كه در پنل هاي خورشيدي مورد استفاده قرار مي گيرند و اساسا وظايف مشابه آنها را انجام مي دهند. آنها نور را به الكترون تبديل مي كنند و سپس با تبديل آن به سيگنال هاي ديجيتال تشكيل تصوير مي دهند.

چيپ تصوير Progressive CMOS


فن آوري سنسورهاي CMOS در طي ساليان اخير پيشرفت هاي گسترده اي داشته است. به نحوي كه كيفيت تصاوير گرفته شده با سنسور CMOS پس از پيشرفت هاي تكنولوژيكي اخير به طرز چشمگيري افزايش يافته است. پيشرفت هايي كه در سنسورهاي CCD و CMOS موجود در دوربين هاي مدار بسته صورت پذيرفته قابليت هاي اساسي آنها را بهبود بخشيده است. ورژن هاي Interlaced و Progressive اين سنسور ها از جمله اين پيشرفت ها هستند. اين سنسور ها نقائص موجود در تصاوير را درون فريم ها پردازش و برطرف مي كنند.
فناوري Progressive scanning در هر دو سنسور CMOS و CCD رايج است، اما عمدتا در دوربين هاي مداربسته CMOS مورد استفاده قرار مي گيرد. در اسكن پيشرفته يا Progressive scanning دوربين از هر پيكسل به طور جداگانه اطلاعات را دريافت مي كند و پس اسكن آنها، يك تصوير كامل را به دست مي دهد.


اين مسئله در دوربين مدار بسته از اهميت بالايي برخوردار است، زيرا فناوري Progressive scanning باعث مي شود تا دستگاه ضبط DVR انعطاف بيشتري در ضبط تصاوير داشته باشند و تصاوير براي مثال در هنگام برخورد به يك سوژه متحرك از كيفيت بيشتري برخوردار باشند.

 

  1. دوربين مداربسته هايك ويژن
  2. دوربين مدار بسته هايك ويژن
  3. انواع دوربين مداربسته
  4. بهترين دوربين مداربسته

حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

۱۱ بازديد

حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

انتخاب حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا در اصل دربرگيرنده نكته هاي زيادي مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه به درستي بايد پول زيادي خرج كنيد تا بتوانيد امنيت و ايمني و را الي مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما خرج هاي اكثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. ميشه گفت بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل كارساز در گزينش مدل حفاظ شاخ گوزني آشنا كنيم. حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا يكي از مهم ترين عواملي است كه بايد به آن دقت كنيد.

كاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت و ايمني حفاظ شاخ گوزني را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي كه در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل كه كار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به راحتي انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر حيات كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري كنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي كنيد، حفاظ شاخ گوزني ميشود شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين ميشه از حفاظ هاي وزين و لوكس نيز استفاده كنيد.

درباره حفاظ درب آكاردئوني و كاربرد آن

حفاظ درب آكاردئوني اما نسبت به باقي درب ها استفاده هاي زيادي دارد كه از جمله آنها ميشه به بالا بردن ميزان امنيت و ايمني در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد. اگر شما از اين مدل درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد. شما همچنين ميشود از اين مدل درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و باغ ... استفاده كنيد.

قفل حفاظ درب آكاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب آكاردئوني خود استفاده كنيد ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت و ايمني را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين مدل از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميشهيد از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد كه ميشه گفت بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ درب آكاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن و فلز است و به عنوان يك محافظ امنيت و ايمنيي مورد استفاده قرار مي گيرند.

حفاظ ضد سرقت آكاردئوني آهني و مدل هاي آن

بدون شك شما هم وقتي كه ميخواهيد وارد يك ساختمان شويد مشاهده كرده ايد كه مدل هاي مختلف و متمدلي از حفاظ هاي درب وجود دارد. يكي از مهمترين و اصليترين اين مدل ها حفاظ آكاردئوني است كه به تعداد بسيار زياد در درب ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين قسمت با ما همراه شويد تا شما را با حفاظ ضد سرقت آكاردئوني آهني و انواع آنها آشنا كنيم.

حفاظ ضد سرقت آكاردئوني آهني

اين مدل حفاظ ها در واقع به شما اجازه مي دهند تا امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد. حفاظ آكاردئوني اما انواع مختلفي دارد و در شكل هاي مختلفي توليد مي شوند. اينطور گفته مي شود كه مدل سه گل اين مدل حفاظ ها معمولا از امنيت بيشتري برخوردار است و به شما اجازه مي دهد كه رفت و آمد راحت تر را نيز تسهيل كنيد. ساخت درب آكاردئوني كه به صورت كاملا استاندارد انجام شود در واقع با ايجاد امنيت و ايمني و همچنين حفاظت كامل باعث مي شود تا شما بتوانيد امنيت را براي خانه خود ايجاد كنيد.

شما ميتوانيد كار سفارش درب هاي آكاردئوني را به آساني و راحت انجام دهيد. ميشه گفت ممكنه كه اين سوال براي شما پيش بيايد كه تا چه حد مي توانيد به افرادي كه در اين صنف كار مي كنند اعتماد كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://www.lucka-uprava-sdz.hr/galerija/emodule/566/eitem/72

https://www.meltingpot.in/deals-details.aspx?c=11335

http://www.usatrip.be/?page_id=2#comment-440319

https://ao.23video.com/video/61955495/la-cucina-alessi-by-oras-3

https://minecraftcommand.science/forum/discussions/topics/craig-claim-that-their-diet-plans-along-with-the-variety-of-foods?l=de&page=167

https://aacd.com/express/index.php?module=express&cmd=blogviewpost&id=12461

https://www.tripadvisor.com/Profile/hefazsazeh

https://8tracks.com/hefazsaze2

https://replit.com/@hefazsaze2

https://www.misterpoll.com/users/1639174

http://ttlink.com/hefazsaze2

 

آشنايي با دوربين مداربسته PanoVu هايك ويژن

۹ بازديد

آشنايي با دوربين مداربسته PanoVu هايك ويژن

 

كيفيت تصوير فوق العاده، ضبط تصاوير به صورت 360 درجه و قابليت رديابي هوشمند از جمله ويژگي هاي مهم دوربين هاي مداربسته سري PanoVu هايك ويژن است. دوربين هاي سري PanoVu پيشرفته ترين نوع دوربين هاي پانوراميك براي نظارت بر فضاهاي گسترده و باز هستند.
در سال 2016 شركت هايك ويژن كه پيشرو و مبتكر در زمينه توليد محصولات نظارت تصويري جديد و نوآورانه مي باشد جديدترين دوربين هاي پانوراماي سري PanoVu را معرفي كرد.
اين دوربين ها قابليت ارائه تصاوير 180 و 360 درجه بدون نويز، با كيفيت و وضوح بالا را دارند به طوريكه قادرند تصاويري يكپارچه را از چندين سنسور مختلف در يك واحد ارائه دهند.
علاوه بر اين، توانايي قدرتمند رديابي هوشمند Smart Tracking در دوربين مداربسته PanoVu، بر ساير ويژگي هاي دوربين هاي گردان اعم از توانايي زوم اپتيكال 36x و زوم ديجيتال 16x، نصب و پيكربندي كاربر پسند و عملكرد فوق العاده در نور كم آن افزوده گشته است.

طراحي كاربردي و منحصر بفرد

دوربين هاي سري PanoVu براي كاربردهاي نظارتي امنيتي نظير استاديوم ها، مراكز شهر، فرودگاه ها و پاركينگ ها طراحي شده اند. اين دوربين ها به كاربران اين امكان را مي دهند كه يك دوربين چند سنسوره را با چندين دوربين معمولي جايگزين كنند كه مستقيما منجر به كاهش هزينه ها و كاهش پيچيدگي سيستم مداربسته مي گردد.

 


در سيستم هاي نظارتي قديمي براي داشتن تصاوير وايد و 180 يا 360 درجه نياز به نصب چندين دوربين مختلف و وجود نرم افزار هاي پيشرفته براي يكسان سازي و ادغام تصاوير بدست آمده وجود داشت.
اما دوربين PanoVu يك راه حل همه جانبه است زيرا چندين سنسور مختلف را در يك واحد ادغام مي كند و نياز به نرم افزار هاي پيشرفته را از بين مي برد.
طراحي يكپارچه دوربين PanoVu نصب و راه اندازي آن را بسيار آسان كرده است به طوريكه با وجود يك سيستم اترنت و يك منبع تغذيه نصب و تنظيمات آن انجام مي شود.

كيفيت بالاي تصاوير در نور كم

دوربين هاي سري PanoVu از داشتن تكنولوژي تصاوير با كيفيت در نور كم دوربين هاي هايك ويژن بهره برده اند.
اين دوربين ها به لنز هاي DarkEye هايك ويژن با ديافراگم هاي بزرگ مجهز هستند و از اين منظر عملكردي مشابه با دوربين هاي سري DarkFighter دارند. آنها قادر به ارائه تصاوير رنگي با وضوح بسيار بالا و با جزئيات دقيق در نورهاي كمتر از 0.002 لوكس هستند.

سيستم رديابي هوشمند

قابليت رديابي هوشمند در دوربين هاي PanoVu بر قابليت رديابي موجود در دوربين هاي PTZ اضافه شده و اين امكان فرآهم مي شود تا قابليت زوم قدرتمند PanoVu براي بزرگنمايي جزئيات كوچك در تصوير پانوراميك فراهم گردد.
بوسيله اين قابليت مي توان سوژه هاي مختلف را در آن واحد و در هر دو حالت خودكار و دستي رديابي كرد. دوربين همچنين داراي طيف گسترده اي از توابع تجزيه و تحليل تصوير(VCA)از جمله تشخيص نفوذ (Intrusion Detection)، تشخيص عبور خط (Line Crossing) و تشخيص ورود و خروج از منطقه است.

مدل هاي منحصر بفرد

دوربين هاي سري PanoVu در مدل هاي 8 مگاپيكسلي با تصاوير 180 درجه و 16 مگاپيكسلي و تصوير 360 درجه در دسترس هستند و كاربران مي توانند مدل ايده آل خود را براي كاربري هاي نظارتي مختلف انتخاب كنند. مدل هاي 16 مگاپيكسل 360 درجه داراي 8 سنسور 1/1.9” Progressive Scan CMOS هستند. در حالي كه مدل هاي 8MP داراي 4 سنسور براي توليد تصاوير 180 درجه اي خود هستند. تمامي دوربين هاي سري PanoVu داراي استاندارد IP66 بوده و براي استفاده در انواع شرايط آب و هوايي مختلف مناسب هستند.

 

  1. https://app.box.com/s/u5yqpj7jlmxz7em9pokewparr0lae5wh
  2. http://seomypassion12.inube.com/blog/8800703//
  3. https://seomypassion12.doodlekit.com/blog/entry/16270184/-
  4. https://articlescad.com/-27395.html

خريد ويلا در سارير استانبول

۷ بازديد

بهترين قيمت ويلا در استانبول، خريد ويلا در استانبول، خاصترين خانه ويلايي در استانبول و اجاره خانه ويلايي در استانبول با ترك گشت

خريد ويلا در سارير استانبول

 

همه چيز درباره خريد ملك در استانبول همه مي دانند كه استانبول مملو از فرصت هاي جذاب املاك و مستغلات است و آپارتمان ها به طور كلي بازار مسكن را تسخير مي كنند ، تعدادي ويلا با كيفيت بالا براي فروش در مركز استانبول و حومه وجود دارد. ما در ترك گشت بهترين ويلا هاي فروشي در استانبول با باغ هاي بزرگ ، استخرهاي شناي خصوصي و ساير امكانات لوكس را براي كساني كه به دنبال تأسيس خانواده در تركيه هستند انتخاب مي كنيم. قيمت ها در استانبول مطلوب با نرخ باورنكردني (در سال 2015 به طور متوسط 15?) در حال افزايش هستند و در 5 – 8 سال آينده ادامه دارد. بازده اجاره براي خانه هاي استانبولي نيز زياد است و بسته به موقعيت مكاني شما ، ويلا در استانبول مي تواند هر ساله تا 7? از درآمد اجاره برخوردار شود.

m8_hfd6.jpg

 

هزينه خريد ويلا در استانبول چقدر است؟

 

از آنجا كه ويلاهاي استانبول به طور كلي در مناطق مسكوني استانبول تركيه ساخته نمي شوند ، يكدست نيستند و از لحاظ شخصيت بي نظير هستند. ويلا در استانبول به طور كلي امور بزرگ و حداقل چهار اتاق خواب است. ويلاهاي قديمي استانبول به سبك عثماني نوسازي شده در مركز شهر براي ابتدايي ترين قيمت از حدود 1 ميليون يورو شروع مي شود و براي خانه هاي عمارت يالي جلوي بسفر تا چند صد ميليون يورو شروع مي شود. مي توان در حومه استانبول خانه اي معقول را از حدود 300000 يورو انتخاب كرد. جزيره پرنسس براي كساني كه خواهان بهترين زندگي هر دو جهان هستند – هر دو شهر و روستا – ويلاهاي كنار ساحل در استانبول را ارائه مي دهد.

اجاره ويلا در استانبول خريداران ويلا در استانبول مي توانند انتظار قيمت وامكانات كاملا متفاوتي از بازار املاك و مستغلات تركيه را داشته باشند. از عمارت هاي ساحلي يالي در بسفر تا ويلاهاي مجلل استانبول با استخرهاي اختصاصي ، باغ هاي محوطه سازي شده و آخرين دكوراسيون و طراحي خانه ، نمونه كارها هميشه ارائه مي شود. ليست هاي ما شامل ويلا براي فروش در استانبول آسيايي ، همچنين در سمت اروپايي در بسياري از محله هاي ساحلي و داخلي است.

خريد ويلا در استانبول از كجا؟

 

بودجه شما عامل مهمي در تصميم گيري در مورد خريد خواهد داشت. در ساحل بسفر خانه ويلاهاي مجلل بسياري براي فروش وجود دارد كه به عمارت هاي يالي معروف هستند. بيشتر اين عمارتهاي باشكوه مربوط به دوران عثماني بوده و در وضعيت نگهداري قرار دارند. از اين رو آنها به ميليون ها دلار فروخته مي شوند و يكي از گران ترين بازارهاي املاك و مستغلات در جهان هستند. محله هايي با سبد لوكس شامل Uskudar ، Sariyer ، Emirgan ، Tarabya و Ortakoy هستند.

همانطور كه استانبول بازار املاك و مستغلات خود را دوباره بازسازي مي كند ، مناطق خاصي به عنوان مقصد محبوب خريداران در حال ظهور است و بويوك چكمجه يكي از آنها است. و شامل خانه هاي يك تا شش خوابه ، صفر و فروش اختصاصي ، كليد آماده و فروش مجدد است. با مجموعه اي متنوع از قيمت ها ، مضامين معماري ، اندازه ها و موارد ديگر ، اين يك مقصد عالي براي خريداران ارزان قيمت و لوكس است كه به دنبال خريد ويلا در استانبول هستند.

 

امكانات فضاي باز زندگي در ويلا براي فروش در استانبول

 

اگر خريد ويلا در بيليك دوزو استانبول مي خواهيد ، ويلا با استخر و باغ خود را انتخاب كنيد. در غير اين صورت ، يك موضوع مشترك كه در بسياري از مناطق ظاهر مي شود ، امكانات سيته در مجتمع هاي دردار است. امكانات رفاهي مشترك شامل استخرهاي شناي المپيك ، سالن هاي بدن سازي ، سونا ، امنيت محل ، باغ هاي محوطه سازي شده ، سرايدار و خدمات دربان است. همه مالكان براي نگهداري از خود هزينه تعمير و نگهداري را پرداخت مي كنند و از آنها بدون دردسر لذت مي برند. اين نوع مجتمع ها همچنين براي كساني كه مي خواهند با خريد اجاره بدهند و از اجاره تعطيلات درآمد كسب كنند ايده آل است.

شروع جستجوي ويلا در استانبول

 

نمونه كارهاي  اجاره ويلا در استانبول شامل تمام اطلاعات براي شروع جستجو از راحتي خانه شما است. از جمله ويژگي هاي اصلي ، دلايل برجسته بودن خانه ، عكس ها و توضيحات كلي ، ما همچنين در مورد محله محلي و منطقه اي كه ويلا در آن قرار دارد صحبت مي كنيم. براي اطلاعات بيشتر از جمله نمونه برنامه هاي پرداخت ، جزئيات نحوه خريد ملك در تركيه ، و چه مي توانيد در مورد املاك و مستغلات تركيه بدانيد ، از فرم درخواست استفاده كنيد يا امروز با ما تماس بگيريد.

 

قرار ملاقات براي مشاهده ويلا هاي استانبول را ترتيب دهيد

 

براي تنظيم قرار ملاقات براي مشاهده ويلا هاي فروشي در استانبول به دفتر ما در استانبول مراجعه كنيد يا با ما تماس بگيريد. متناوباً ، براي خريداران املاك خارج از كشور ، سفرهاي مشاهده ما مورد توجه خواهد بود. فقط پروازها و هتل خود را رزرو كنيد و زمان آمدن را به ما اطلاع دهيد. پس از ورود و استقرار ، ما جلسه خواهيم گرفت تا در مورد بودجه شما ، و آنچه شما به دنبال آن هستيد ، بحث كنيم. اگر از منطقه مورد نظر براي خريد مطمئن نيستيد ، ما شما را با يك تور آشنا خواهيم كرد تا با محله هاي ايده آل ، مدارس ، ارتباطات حمل و نقل ، مغازه ها و موارد ديگر آشنا شويد. هنگام مشاهده ويلا در استانبول ، ما شما را در هر مرحله از مراحل خريد راهنمايي مي كنيم.

همه چيز درباره قفل درب آسانسور

۱۲ بازديد

در سال هاي ابتدايي همه گير شدن نصب آسانسور ها در ساختمان هاي مرتفع يك اپراتور به طور مداوم در كابين آسانسور مستقر بود كه يكي از وظايف اين اپراتور باز و بسته كردن درب آسانسور بود؛ در سال هاي 1864 الي 1887 باز و بسته شدن درب آسانسور از حالت دستي به حالت اتوماتيك تغيير كرد و اولين قفل هاي درب آسانسور هم در اين سال ها ساخت شد.

يكي از مهم ترين وظايف قفل درب آسانسور اطمينان از بسته بودن درب آسانسور در همه طول مدت حركت آسانسور است، براي باز كردن قفل درب آسانسور به كليد هاي مخصوص نياز است كه متخصصين سرويس آسانسور https://asansormana.com/    در زمان سرويس آسانسور از ان براي باز كردن درب استفاده مي كنند همينطور آتشنشان ها هم از اين كليد ها براي نجات مسافران در زمان گير كردن آسانسور استفاده مي كنند. با آسانسور مانا همراه باشيد.

انواع كليد قفل درب آسانسور

با مرور زمان شكل و كارآيي قفل هاي درب آسانسور تغيير كرد و به دنبال آن كليد قفل درب آسانسور ها هم دچار تحول شدند؛ در سال هاي 1940 الي 1960 از قفل هاي درب آسانسور معروف به قفل شيندلري رواج پيدا كرد، اين قفل درب ها معمولا روي درب هاي لولايي آسانسور بسته مي شد، در انتهاي زبانه بازوي قفل هاي درب قديمي دو حفره به قطر 4 ميليمتر وجود داشت، اين قفل درب هاي آسانسور با كليدي موسوم به كليد دو گوش باز مي شدند.

قسمت انتهايي كليد هاي قفل درب آسانسور يعني قسمتي كه در دست مي گيريم مي تواند اشكال مختلفي داشته باشد اما قسمت درگير با قفل آن ها يكسان مي باشند؛ در كليد هاي دو گوش قسمت درگير با قفل درب به شكل ميله اي و تخت بوده كه در انتهاي آن دو زبانه دقيقا برابر با حفره ها وجود داشته كه با گردش آن مي توانستند بازوي قفل را تكان دهند و زبانه درب كه در چهارچوب درگير بوده آزاد و درب آسانسور باز مي شد.

البته بعضي از قفل درب آسانسور هاي قديمي كليدي داشتند به نام كليد پلاستيكي درب اتوماتيك كه تقريبا شبيه به قلاب بافتني بزرگ و تخت بوده كه با استفاده از سر قلاب مثل قفل درب آسانسور را باز مي كردند.

امروز از كليد سه گوش براي باز كردن درب انواع آسانسور ها استفاده مي شود؛ به جز كليد قفل درب هايي كه به آن اشاره كرديم كليد هاي ديگري مثل كليد 300، 400 و 500 شيندلر، كليد هاي استوانه اي شياردار، كليد هاي قفل سيلندري و… هم وجود دارند كه مثل كليد سه گوش پركاربرد نيستند. آسانسور مانا از مجهزترين ابزار تعمير آسانسور   https://asansormana.com/  برخوردار است.

قفل درب آسانسور چگونه كار مي كند؟

قفل درب آسانسور داراي يك بازو داخل چاه آسانسور، ضامن، زبانه و همينطور دو مي كروسوئيچ است، كه مگنت هاي آن روي چارچوب قابل مشاهده است با بسته شدن درب عمل مي كند به طوري كه به زمان بسته شدن درب طبقه توسط پلاتيني كه روي درب نصب شده است، مگنت پل شده و مدار برق فرمان آسانسور را متصل مي كند؛ مي كروسوئيچ ديگر با ضامن قفل كار مي كند.

زماني كه كابين به تراز طبقه مي رسد و متوقف مي شود، كمان درب توسط تابلو فرمان آسانسور فاقد برق مي شود. در اين مواقع كمان توسط جك روغني خود كه تحت فشار است، تحت تاثير قرار گرفته و باز مي شود و ضربه اي به اهرم قفل وارد مي كند. اهرم باعث آزاد شدن ضامن و زبانه قفل گرديده و در آخر درب لولايي آسانسور براي باز شدن آزاد مي شود؛ همزمان مي كروسوئيچ ضامن كه جزو مدار سري استپ است هم عمل كرده جريان برق فرمان آسانسور را از مدار خارج مي كند.

زيبايي و تنوع درب فلزي فرفورژه

۱۱ بازديد

زيبايي و تنوع درب فلزي فرفورژه

معمولا درب فلزي فرفورژه بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشد. بيشتر افرادي كه ميخواهند درب فلزي فرفورژه را خريداري كنند در كنار عملكرد آن، بيشتر به ويژگي هاي نماي زيباي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممكن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است كه علاوه بر زيبايي به كيفيت آن نيز توجه شود .

معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد درب فلزي فرفورژه نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري كنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين كنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند كه همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد پس بهترين راه اين است كه هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.

به طور كل اما تنوع درب فلزي فرفورژه بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينكه در جنس هاي مختلفي مثل چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد كه همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ كنيد.

دوام درب فلزي فرفورژه

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب فلزي فرفورژه امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد. در اين حال نكته اي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند بود  و هيچ تفاوت خاصي از نظر امنيتي ندارند. اينكه شما بتوانيد دربي را خريداري كنيد كه دوام بالايي دارد در عين اينكه كار شما را براي سال هاي بعد راحت تر خواهد كرد، به شما اجازه مي دهد كه امنيت و ايمني را نيز فراهم كنيد.

 

آشنايي با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي)

درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد.

آيا شما هم با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟

درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه.در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند.كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند.البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي پاركينگ هستند.

انواع درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است.و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است.اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد.در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد.اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود.در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهن را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند.اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

انواع درب ويلايي فرفورژه (ورودي)

شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) استفاده كنيد.البته دقت داشته باشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست.چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

دوام درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي)

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب ويلايي فرفورژه آهني (جنوبي) امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد .كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد.در اين حال نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

چرا قيمت طلا و سكه رو مي خواي ؟

۱۰ بازديد

چرا قيمت طلا و سكه رو مي خواي ؟

 

صداي تلويزيون را زياد كردم . گوينده خبر با آب و تاب در حال گزارش وضعيت  اقتصادي بود. متتظر  بودم تا اخبار قيمت طلا و سكه را اعلام كنه. انگار منتظر قرعه‌كشي بانك‌مركزي بودم تا برنده يك دستگاه اتومبيل شوم. مامان توي آشپزخونه مشغول پخت و پز بود . چند بار هم گفت : دختر صداي اين تلويزيون رو كم كن . نا سلامتي ما تو آپارتمان زندگي مي كنيم . شايد يكي بخواد اين وقت روز استراحت كنه .

گفتم: چشم مامان چشم . الان كم مي كنم . اما صداي تلويزيون را كم نكردم . مي خواستم قيمت طلاي امروز رو بدونم. مي خواستم بدونم قيمت طلاي ??عيار امروز  چنده. مامان انگار كه كارش تموم شده باشه اومد جلوي من وايستاد و گفت: الميرا صد بار بهت مي گم صداي تلويزيون رو كم كن. انگار نه انگار. گفتم: چشم مامان چشم . ولي....

مامان بلافاصله گفت : ولي چي؟ من و من كردم و گفتم مي خوام از قيمت طلا مطلع بشم. مامان با تعجب پرسيد ؟ طلا ؟ قيمت طلا ؟؟  يه نفس بلندي كشيدم و گفتم : آره مامان مي خوام بدونم قيمت طلاي 18 عيار در بازار امروز تهران چنده ؟ مامان پوزخندي زد و گفت : كه چي بشه ؟ گفتم: آخه دونستن كه بد نيست. مامان به تمسخر گفت: نكنه مي خواي بري تو بازار زرگري مغازه باز كني. بعد با خودش گفت: البته بد هم نيستش. دختر اگه بتونه از قيمت طلا و سكه سر دربياره و خريد و فروش كنه خيلي خوبه. اما زياد حرف منو جدي نگرفت.

همين لحظه گوينده خبر شروع كرده بود از قيمت طلا و سكه گفتن. صداي تلويزيون رو دوباره بلند كردم : گوينده  با آب و تاب مي گفت :

 

سكه تمام‌‌بهار آزادي در بازار تهران امروز  ?? مهر  ?? به ?ميليون تومان، طلاي ??عيار هم ???هزار و ??? تومان و قيمت دلار در صرافي‌هاي بانكي ??هزار و ??? تومان ارزش‌گذاري شده است.

نگاهي به مامان كردم و گفتم : ببخشيد الان الان كم مي كنم داره تموم مي شه . مامان به طرف آشپزخونه رفت و گوينده خبر ادامه داد : امروز در بازار آزاد قيمت سكه تمام‌بهار آزادي طرح جديد با تغيير جزئي نسبت به روز كاري قبل، 4  ميليون تومان و سكه بهار آزادي طرح قديم 3 ميليون و 999 هزار تومان معامله مي‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نيم‌سكه بهار آزادي 2ميليون و 38 هزار تومان، ربع‌سكه يك‌ميليون و 239 هزار تومان و هر قطعه سكه گرمي 859 هزار تومان فروخته مي‌شود. قيمت طلاي 18عيار هم 407 هزار و 700 تومان ارزش‌گذاري شده است. ضمن آنكه هر اونس طلا در بازارهاي جهاني با قيمت 1490.3 دلار معامله مي‌شود.

فعالان بازار طلا و سكه معتقدند حباب قيمت سكه تمام و نيم‌سكه با توجه به نبود تقاضا در بازار، به صفر رسيده است؛ آن‌طور كه محمد كشتي‌آراي مي‌گويد: چند هفته‌ايست كه تقاضايي براي خريد سكه در بازار وجود ندارد و هم‌اكنون اين بازار در ركود شديد است.

مامان تا صداي گوينده و اسم محمد كشتي آرا رو شنيد  دوباره برگشت طرف من و گفت: كشتي آرا مي دوني كيه؟ با علامت سر نشون دادم كه نمي شناسمش. مامان با تعجب گفت : واه . ايشان پدر زن دايي عموت مي شه ؟ من كه نفهميده بودم چي گفت و چي شد . دوباره اومد طرف من و گفت : نه . نه . الميرا. پدر زن دايي عموت آقاي كشتي نشان هست من اشتباه كردم . البته اونم توبازار طلا و جواهر و اين جور چيزاست. حرف نزدم . مي خواستم ادامه خبر رو گوش كنم. مامان كه متوجه شد من توجه اي نكردم دوباره رفت آشپزخونه.گوينده خبر ادامه داد :

هم‌اكنون قيمت دلار در بازار آزاد 11 هزار و 400 تومان، قيمت درهم امارات 3 هزار و 161 تومان و قيمت پوند انگليس 14 هزار و 207 تومان تعيين شده و به‌فروش مي‌رسد.

 

صرافي‌هاي بانك‌ها امروز  قيمت دلار را براي فروش به مردم 11هزار و 400 تومان اعلام كرده‌اند. اين صرافي‌ها دلار را از مردم با قيمت 11هزار و 300 تومان خريداري مي‌كنند، بر همين‌ اساس طي روز جاري قيمت فروش يورو در صرافي‌هاي بانك‌ها 12 هزار و 600 تومان اعلام شده است؛ قيمت خريد يورو نيز در اين صرافي‌ها 12 هزار و 500 تومان است.

كاري به قيمت دلار نداشتم. اما گوينده هم چنان داشت از قيمت دلار امروز و نرخ ارز هاي معتبر  مي گفت. من فقط به قيمت طلا و سكه فكر مي كردم. خبر تمام شده بود . مامان اومد طرف من و گفت : الميرا . الميرا . من  سرمو بلند كردم. مامان گفت: كجايي دختر زنگ خونه رو مي زنن . مثل اينكه آقاجونه . پاشو درو باز كن. صداي تلويزيون رو هم ديگه خفه كن.

تلويزيون رو خاموش كردم. درب رو باز كردم. آقاجون بود. از حجره بر مي گشت. صدايش روشن و شفاف بود. تا وارد خوونه شد سلام كرد. من به طرفش رفتم و صورتش رو بوسيدم و گفتم سلام از ماست آقاجون. اين وقته روز  زود تشريف آوردين ؟ خنديد و گفت : خبر خوش دارم . حال مادرجون خوب شد . اصلا معجزه شد. مامان به آقاجون نزديكتر شد و گفت : چي مي گي حاج آقا مادرجون حالش خوب شد ؟ گفت : الان از بيمارستان به من زنگ زدند. گفتند:شما بايد قربوني كنيد. مادرتون حالش خوب خوب شد. آقاجون همين جور كه مي گفت اشك از چشماش سرازير مي شد. مامان دست رو به سوي آسمون بلند كرد خدا رو شكر و كرد و اشك شوق ريخت. گفتم : يعني مادرجون مرخص مي شه. آقاجون خنديد و گفت : آره اومدم لباساشو بگيرم و با مامان بريم مرخصش كنيم. بعد بابا با حيرت سر به سوي آسمون بلند كردو گفت : خيلي بزرگي خدا خيلي و بعد اشك شوق بود كه  تو صورت آقاجون سرايزر مي شد.

 من هم خدا رو شكر كردم . كسي هم نفميد كه داستان پيگيري من بابت قيمت طلا و سكه چي بود. البته اگه حال مادرجون خوب نمي شد مي خواستم همشونو بفروشم و بدم به آقاجون تا مادرجون رو ببره يه بيمارستان خصوصي تا درمان بشه.

خدايا شكرت كه مادرجون حالش خوب شد و دوباره بر مي گرده تو خونه ما و سر سفره ما. مادرجون بركت زندگي ماست.

چرا قيمت طلا و سكه رو مي خواي ؟

۱۴ بازديد

چرا قيمت طلا و سكه رو مي خواي ؟

 

صداي تلويزيون را زياد كردم . گوينده خبر با آب و تاب در حال گزارش وضعيت  اقتصادي بود. متتظر  بودم تا اخبار قيمت طلا و سكه را اعلام كنه. انگار منتظر قرعه‌كشي بانك‌مركزي بودم تا برنده يك دستگاه اتومبيل شوم. مامان توي آشپزخونه مشغول پخت و پز بود . چند بار هم گفت : دختر صداي اين تلويزيون رو كم كن . نا سلامتي ما تو آپارتمان زندگي مي كنيم . شايد يكي بخواد اين وقت روز استراحت كنه .

گفتم: چشم مامان چشم . الان كم مي كنم . اما صداي تلويزيون را كم نكردم . مي خواستم قيمت طلاي امروز رو بدونم. مي خواستم بدونم قيمت طلاي ??عيار امروز  چنده. مامان انگار كه كارش تموم شده باشه اومد جلوي من وايستاد و گفت: الميرا صد بار بهت مي گم صداي تلويزيون رو كم كن. انگار نه انگار. گفتم: چشم مامان چشم . ولي....

مامان بلافاصله گفت : ولي چي؟ من و من كردم و گفتم مي خوام از قيمت طلا مطلع بشم. مامان با تعجب پرسيد ؟ طلا ؟ قيمت طلا ؟؟  يه نفس بلندي كشيدم و گفتم : آره مامان مي خوام بدونم قيمت طلاي 18 عيار در بازار امروز تهران چنده ؟ مامان پوزخندي زد و گفت : كه چي بشه ؟ گفتم: آخه دونستن كه بد نيست. مامان به تمسخر گفت: نكنه مي خواي بري تو بازار زرگري مغازه باز كني. بعد با خودش گفت: البته بد هم نيستش. دختر اگه بتونه از قيمت طلا و سكه سر دربياره و خريد و فروش كنه خيلي خوبه. اما زياد حرف منو جدي نگرفت.

همين لحظه گوينده خبر شروع كرده بود از قيمت طلا و سكه گفتن. صداي تلويزيون رو دوباره بلند كردم : گوينده  با آب و تاب مي گفت :

 

سكه تمام‌‌بهار آزادي در بازار تهران امروز  ?? مهر  ?? به ?ميليون تومان، طلاي ??عيار هم ???هزار و ??? تومان و قيمت دلار در صرافي‌هاي بانكي ??هزار و ??? تومان ارزش‌گذاري شده است.

نگاهي به مامان كردم و گفتم : ببخشيد الان الان كم مي كنم داره تموم مي شه . مامان به طرف آشپزخونه رفت و گوينده خبر ادامه داد : امروز در بازار آزاد قيمت سكه تمام‌بهار آزادي طرح جديد با تغيير جزئي نسبت به روز كاري قبل، 4  ميليون تومان و سكه بهار آزادي طرح قديم 3 ميليون و 999 هزار تومان معامله مي‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نيم‌سكه بهار آزادي 2ميليون و 38 هزار تومان، ربع‌سكه يك‌ميليون و 239 هزار تومان و هر قطعه سكه گرمي 859 هزار تومان فروخته مي‌شود. قيمت طلاي 18عيار هم 407 هزار و 700 تومان ارزش‌گذاري شده است. ضمن آنكه هر اونس طلا در بازارهاي جهاني با قيمت 1490.3 دلار معامله مي‌شود.

فعالان بازار طلا و سكه معتقدند حباب قيمت سكه تمام و نيم‌سكه با توجه به نبود تقاضا در بازار، به صفر رسيده است؛ آن‌طور كه محمد كشتي‌آراي مي‌گويد: چند هفته‌ايست كه تقاضايي براي خريد سكه در بازار وجود ندارد و هم‌اكنون اين بازار در ركود شديد است.

مامان تا صداي گوينده و اسم محمد كشتي آرا رو شنيد  دوباره برگشت طرف من و گفت: كشتي آرا مي دوني كيه؟ با علامت سر نشون دادم كه نمي شناسمش. مامان با تعجب گفت : واه . ايشان پدر زن دايي عموت مي شه ؟ من كه نفهميده بودم چي گفت و چي شد . دوباره اومد طرف من و گفت : نه . نه . الميرا. پدر زن دايي عموت آقاي كشتي نشان هست من اشتباه كردم . البته اونم توبازار طلا و جواهر و اين جور چيزاست. حرف نزدم . مي خواستم ادامه خبر رو گوش كنم. مامان كه متوجه شد من توجه اي نكردم دوباره رفت آشپزخونه.گوينده خبر ادامه داد :

هم‌اكنون قيمت دلار در بازار آزاد 11 هزار و 400 تومان، قيمت درهم امارات 3 هزار و 161 تومان و قيمت پوند انگليس 14 هزار و 207 تومان تعيين شده و به‌فروش مي‌رسد.

 

صرافي‌هاي بانك‌ها امروز  قيمت دلار را براي فروش به مردم 11هزار و 400 تومان اعلام كرده‌اند. اين صرافي‌ها دلار را از مردم با قيمت 11هزار و 300 تومان خريداري مي‌كنند، بر همين‌ اساس طي روز جاري قيمت فروش يورو در صرافي‌هاي بانك‌ها 12 هزار و 600 تومان اعلام شده است؛ قيمت خريد يورو نيز در اين صرافي‌ها 12 هزار و 500 تومان است.

كاري به قيمت دلار نداشتم. اما گوينده هم چنان داشت از قيمت دلار امروز و نرخ ارز هاي معتبر  مي گفت. من فقط به قيمت طلا و سكه فكر مي كردم. خبر تمام شده بود . مامان اومد طرف من و گفت : الميرا . الميرا . من  سرمو بلند كردم. مامان گفت: كجايي دختر زنگ خونه رو مي زنن . مثل اينكه آقاجونه . پاشو درو باز كن. صداي تلويزيون رو هم ديگه خفه كن.

تلويزيون رو خاموش كردم. درب رو باز كردم. آقاجون بود. از حجره بر مي گشت. صدايش روشن و شفاف بود. تا وارد خوونه شد سلام كرد. من به طرفش رفتم و صورتش رو بوسيدم و گفتم سلام از ماست آقاجون. اين وقته روز  زود تشريف آوردين ؟ خنديد و گفت : خبر خوش دارم . حال مادرجون خوب شد . اصلا معجزه شد. مامان به آقاجون نزديكتر شد و گفت : چي مي گي حاج آقا مادرجون حالش خوب شد ؟ گفت : الان از بيمارستان به من زنگ زدند. گفتند:شما بايد قربوني كنيد. مادرتون حالش خوب خوب شد. آقاجون همين جور كه مي گفت اشك از چشماش سرازير مي شد. مامان دست رو به سوي آسمون بلند كرد خدا رو شكر و كرد و اشك شوق ريخت. گفتم : يعني مادرجون مرخص مي شه. آقاجون خنديد و گفت : آره اومدم لباساشو بگيرم و با مامان بريم مرخصش كنيم. بعد بابا با حيرت سر به سوي آسمون بلند كردو گفت : خيلي بزرگي خدا خيلي و بعد اشك شوق بود كه  تو صورت آقاجون سرايزر مي شد.

 من هم خدا رو شكر كردم . كسي هم نفميد كه داستان پيگيري من بابت قيمت طلا و سكه چي بود. البته اگه حال مادرجون خوب نمي شد مي خواستم همشونو بفروشم و بدم به آقاجون تا مادرجون رو ببره يه بيمارستان خصوصي تا درمان بشه.

خدايا شكرت كه مادرجون حالش خوب شد و دوباره بر مي گرده تو خونه ما و سر سفره ما. مادرجون بركت زندگي ماست.

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

۱۲ بازديد

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

 

سايبان ها لوازم جانبي عالي براي افزايش سايه و راحتي در داخل و خارج از محل سكونت هستند. به عنوان مثال ، سايبان هاي نصب شده بر روي پنجره ها و درهاي شيشه اي كشويي از فيلتر شدن نور خورشيد در شيشه جلوگيري مي كند. اين به جلوگيري از آسيب ناشي از نور خورشيد به كف و مبلمان كمك مي كند و همچنين انتقال حرارت از اشعه خورشيد را محدود مي كند و دماي داخلي خانه شما را بدون كار اضافي از سيستم تهويه مطبوع ثابت نگه مي دارد. بر اساس همان اصل ، سايبان هايي كه در فضاي باز مانند حياط يا عرشه استخر نصب مي شوند ، از قرار گرفتن بيش از حد در معرض آثار مخرب اشعه ماوراء بنفش خورشيد براي افراد و مبلمان زير آن جلوگيري مي كند. اين امر به نوبه خود شما را در بيرون از خانه سردتر نگه مي دارد و مبلمان فضاي باز شما را در وضعيت بهتري نگه مي دارد.

 

انواع مختلفي از سايبان وجود دارد كه مي توانيد بر روي ملك شما نصب كنيد ، مانند:

http://bamanbash7.parsiblog.com/Posts/186/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%8a+%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%a8%d8%a7%d9%86+%d9%88+%d9%82%d9%8a%d9%85%d8%aa+%d8%a2%d9%86/

    ثابت يا ثابت - اين نوع سايبان معمولاً به طور دائمي به ديوار خانه متصل مي شود و نمي تواند حركت كند.

    قابل جمع شدن - اين نوع سايبان را مي توان به ديوار خانه وصل كرد ، اما مي توان آن را با استفاده از يك ميل لنگ دستي يا يك كنترل موتوري گسترش داد يا جمع كرد و به كاربر اين امكان را مي دهد كه ميزان سايه زير آن ايجاد شود.

    مستقل - اين نوع سايبان نيز قابل جمع شدن است ، اما به جاي اينكه به ديوار متصل شود ، ساختار سايه خاص خود است كه مي تواند در هر نقطه از يك ملك قرار گيرد.

    روكش سايبان - اين نوع سايبان بر روي يك ساختار موجود مانند كلاه فرنگي نصب مي شود. مي تواند ثابت يا جمع شود.

 

اگر مي خواهيد گزينه هاي مختلف سايبان براي خانه خود را كشف كنيد ، به   https://sayehban.co/   مراجعه كنيد. ما در ايجاد سايبان سفارشي براي مشتريان خود تخصص داريم و اطمينان حاصل مي كنيم كه آنها راه حل مناسب سايه را براي نيازهاي سبك زندگي و ترجيحات زيبايي شناختي خود دريافت مي كنند. سايبان ما مي تواند متناسب با ابعاد دقيق شما تعيين شود و در رنگ ها و الگوهاي متعدد موجود است كه مطمئناً نماي بيروني خانه و سليقه شخصي شما را تكميل مي كند.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد سايبان هاي سفارشي كه مي توانيم براي خانه شما ايجاد كنيم ، امروز با سايت سايبان برقي منصف     https://sayehban.co/         با ما تماس بگيريد.

منبع  :   سايبان برقي منصف

http://naranji5.blogtez.com/post62.php

http://khoshmazeh.famblog.ir/post/155

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/863687/

https://checkpointforarts.com/activity/p/622706/

https://kason97179866.wordpress.com/2021/08/10/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ba%d8%a7%d8%b2%d9%87/

https://ello.co/jackkhan331/post/dwyhutu-uevnlgzenvpmvw

https://vvfit.com/activity/p/1253025/

https://edukite.org/activity/p/1507275/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/430188/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/738441/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_22c5bd4c40a045ec840e2a31ba9f386b/comments

http://coinwatchers.com/forums/p/289719/

 

آموزش طراحي لباس آموزشگاه طرحستان

۱۳ بازديد

آموزش طراحي لباس  آموزشگاه طرحستان

آموزش طراحي لباس پوشاك يكي از مواردي است كه از گذشته تا به امروز مورد نياز است و به مرور زمان مي تواند وجود داشته باشد. همانطور كه در حال حاضر يك لباس خاص براي هر گروه سني و اندازه وجود دارد. طراحي لباس نوزاد ، طراحي لباس عروس ، طراحي لباس شنا ، طراحي لباس تجاري ، طراحي مانتو ، طراحي لباس ورزشي ، طراحي لباس فيلم و طراحي لباس تئاتر و ... اين را تاييد مي كنم. بنابراين ، با تحصيل در زمينه اي مرتبط با طراحي لباس و لباس ، بيش از گذشته حضور خواهيد داشت و وضعيت مد در جهان دائما در حال بهبود است.

 

آموزش طراحي لباس  بنابراين ، نه تنها در ايران ، بلكه در كل جهان ، علاقه مشتاق مشتريان در اين زمينه جلب شده است. و فقط براي كساني كه در اين زمينه تجربه و استفاده مي كنند ، هميشه يك بازار كار معتبر و واقعاً خوب براي آموزش طراحي لباس براي معمار آينده كه به طراحي ، طراحي لباس و طراحي جلد علاقه دارد ، وجود دارد.

 

 

زمينه طراحي لباس

آموزش طراحي لباس  ريشه هاي طراحي مد به سال 1826 برمي گردد. اعتقاد بر اين است كه چارلز فردريك اولين طراح مد جهان از سال 1826 تا 1895 بوده است. او بود كه سنت خانه هاي مد را آغاز كرد و با خود گفت كه چه نوع لباسي براي آنها مناسب است.

 

 

با گذشت زمان ، مفهوم طراحي مد به موارد ديگري مانند لوازم جانبي جواهرات مد ، كيف ، كفش و غيره تبديل شد. آموزش طراحي لباس در آموزش طراحي لباس يكي از اين موارد است. طراحي لباس را مي توان هنر خلق لباس تعريف كرد. در واقع ، طراحي مد با طراحي لباس فاصله دارد. طراحي مد جديد به يك صنعت تمام عيار تبديل شده است و به عنوان يك گزينه شغلي در سراسر جهان پذيرفته شده است. به غير از طراحي ، تعدادي از گزينه هاي شغلي ديگر نيز وجود دارد كه در طول زمان در صنعت ظاهر شده است.

 

 

آموزش طراحي لباس  پس از اين دوره ، تعدادي از خانه هاي طراحي شروع به استفاده از هنرمندان طراحي لباس براي ايجاد الگوهاي لباس كردند. الگوها در اختيار مشتري قرار مي گيرد و در صورت تمايل مي تواند آنها را سفارش دهد. در اين دوره بود كه به جاي سيستم قبلي كه در آن لباس هاي كامل دوخته مي شد ، سنت الگو معرفي شد و سپس دوخت شروع شد.

 

پاريس پايتخت مد است

كلاس طراحي لباس در آغاز قرن بيستم ، تحولات جديد مد در پاريس رخ داد و از آنجا به ساير نقاط گسترش يافت. قبل از سفر به ديگر نقاط جهان ، طرح هاي جديد لباس را مشاهده كرده ايد. متولد پاريس. به عبارت ديگر ، پاريس به عنوان پايتخت مد ظاهر شد. در اواسط قرن بيستم ، توليد لباس هاي روزمره آغاز شد. توليد بيشتر افزايش يافت و مردم شروع به انتخاب لباس هاي بيشتر كردند. در اواخر قرن بيستم ، آگاهي از مد در بين مردم افزايش يافت و به جاي تكيه بر روند بازار ، آنها شروع به انتخاب لباس براي خود بر اساس راحتي و استايل خود كردند.

 

 

كلاس طراحي لباس  تفاوت بين طراحي مد جديد و طراحي مد در گذشته

يك تخصص جديد در طراحي مد وجود دارد و هر دوره آموزشي خدمات متفاوتي از لباس هاي مختلف ارائه مي دهد. چندين گزينه براي انتخاب طراح لباس وجود دارد ، از جمله لباس زير ، لباس شنا ، لباس زنانه ، لباس عروس ، لباس كودكان ، لباس مردانه ، كفش ، كيف هاي دستي و ... تعداد زيادي فرصت شغلي براي آنها ، از جمله كار در آموزش و پرورش. طرح. آنها همچنين در آموزش طراحي لباس با شركت هاي پوشاك جديد و خانه هاي مد همكاري مي كنند. آنها همچنين ممكن است متناسب با سليقه بازار انبوه در منسوجات شركت كنند. ساير گزينه هاي شغلي طراحان لباس ممكن است در فروشگاه هاي تخصصي ذكر شود.

 

نكته:

كلاس طراحي لباس  پيشرفت هايي در طراحي مد ايجاد شده است تا مسيرهاي شغلي ديگري مانند مدل مو ، آرايشگاه ، آرايشگاه ، مشاوران مد ، عكاسان مد ، وبلاگ نويسان و موارد ديگر را ايجاد كند.

 

يكي ديگر از تغييرات مهم كه در صنعت طراحي لباس در چند وقت اخير اتفاق افتاده ، افزايش استفاده از رايانه و فناوري است. افزونه بسته نرم افزاري طوري طراحي شده است كه به راحتي و به سرعت در طراحان طراحي و ساير موارد توليد لباس به طراحان دسترسي پيدا كند ، به طوري كه در آموزش طراحي لباس جانبازان خود به طور كلي با آن آشنا شويد.

در آموزش طراحي لباس چه مي گذرد؟

كلاس طراحي لباس  همانطور كه گفته شد ، طراحي لباس به طور گسترده به عنوان يك گزينه شغلي پذيرفته شده است و بنابراين به شغلي شاد و سودآور نياز دارد. طراحي لباس در حال حاضر يك صنعت 3000 دلاري در جهان است و روز به روز در حال پيشرفت است. آموزش طراحي لباس و طراحي مد در سراسر جهان گسترش يافته است و من هر دوره آموزشي طراحي لباس را در زمينه هاي مختلف ارائه كرده ام تا وارد بازار جذاب و پرسود مد شوم. تعداد دانشجوياني كه طراحي لباس را حرفه اي جدي مي دانند و در دوره هاي مشابه آموزش طراحي لباس شركت كرده اند ، در طول اين سالها افزايش يافته است.

 

 

كلاس طراحي لباس  طراحي لباس نيز به عنوان يك تجارت رشد كرده است. طراحان نه تنها در زمان خود بلكه در سطح بين المللي نيز مشهور شدند. تعداد نمايشگاه ها و شركت هاي مد در موارد جديد به طور چشمگيري افزايش يافته است. با يادگيري طراحي لباس هاي معتبر مانند مدرسه جانبازان خود ، از be استفاده كنيد.

https://baelm.net/176894-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3.html