محبوب ترين سريال هاي طنز ايراني بهار 1400
خوب بد جلف 3
خوب بد جلف راديو اكتيو يكي از آثار شبكه نمايش خانگي مانند سريال ملكه گدايان است كه فيليمو سرمايه گذاري و پخش آن را بر عهده گرفته است. سريالي طنز كه بر اساس يك ايده مركزي و در ادامه دو ساخته سينمايي قبلي آن جلوي دوربين رفته است.
پيمان قاسمخاني كه پيشتر به واسطه نگارش فيلمنامههاي مطرحي همچون «مارمولك» و «شبهاي برره» در ذهن مخاطبان ماندگار شده بود با نخستين تجربه كارگردانياش ثابت كرد كه نبض مخاطب هنوز در دستانش هست.
اما او بعد از دو ساخته سينمايي ترجيح داد در سريال «خوب، بد، جلف» تنها نويسنده باقي بماند و كارگرداني اين سريال را به تهيهكننده آثارش يعني محسن چگيني بسپارد.
محسن چگيني در سريالهاي مختلفي با پيمان قاسمخاني همكاري داشته است كه از جمله ميتوان به سريال «پژمان» و «ساختمان پزشكان» اشاره كرد.
«خوب، بد، جلف» با سرمايهگذاري فيليمو در جزيره كيش فيلمبرداري ميشود و در ?? قسمت آماده پخش است كه تا امروز ? قسمت از آن در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
داستان سريال از جايي آغاز مي شود كه در پايان قسمت دوم فيلم سينمايي وقتي پژمان و سام توسط آبدارچي گروه فيلمبرداري بيهوش مي شوند به گروگان گرفته شده و همراه با گروه داغستان آزاد قرار است از مرزهاي شمال غربي از كشور خارج شوند. تقابل آنها با گروه داعشي و چچني و همچنين مشكلاتي كه بر سر راه اين دو بازيگر در خلال حضور در قطار حامل نيروهاي داعشي و چچني ايجاد مي شود منجر به شكل گيري موقعيت هاي كمدي مي شود.
پژمان و سام بعد از رهايي از چنگ گروه داغستان آزاد توسط گروه خلافكار بوالهوس گروگان گرفته مي شوند. اين گروه كه كيك زرد راديو اكتيو را هم به جاي مواد مخدر شيشه سرقت كردند اقدام به فروش خرده فروشي راديو اكتيو به عنوان مواد مخدر جديد صنعتي در سطح شهر مي كنند. حضور اميرمهدي ژوله در مقام بازيگر كه پيشتر در قسمت نخست سينمايي «خوب بد جلف» نقش كوتاهي را بازي كرد از نكات ويژه قسمت هاي چهارم و پنجم سريال است.
شوخيهاي پينگ پنگي پژمان جمشيدي و سام درخشاني كه همانند دو قسمت سينمايي آن از نكات قوت سريال به حساب ميآيد در كنار بازيهاي خوب و يكدست بازيگران در قسمتهاي نخست از جمله قسمت قطار و تروريستهاي چچني توانسته است مخاطبان را با اين سريال همراه كند.
دراكولا
مديري كه چند سالي به دليل برخي اختلاف ها از تلويزيون دور بود با برطرف شدن برخي سوء تفاهم ها باز هم به تلويزيون بازگشت و با ساخت دو فصل از مجموعه در حاشيه تلاش كرد موفقيت هاي پيشين خود را در تلويزيون اجرا كند. موفقيت هايي كه با دو گانه مرد هزار چهره و مرد دو هزار چهره به مدت نزديك به هشت سال متوقف شده بود. اما مديري به هيچ وجه نتوانست در قواره هاي قبلي خود ظاهر شود و سريال هاي جديدش هيچ رنگ و بويي از كارگردان موفق حوزه طنز تلويزيون در دهه هاي هفتاد و هشتاد نداشت. همين موضوع باعث شد مهران مديري از سريال سازي فاصله بگيرد و با ساخت برنامه گفتگو محور دورهمي سبك جديدي از اجراي تاك شو را روي آنتن شبكه نسيم ببرد. موفقيت هاي دورهمي اعتماد به نفس مهران مديري براي ساخت سريال را به او برگرداند و او به سراغ ساخت هيولا رفت.
هيولا موفقيت هاي پيشين مديري را احيا كرد و بازگشت او به سريال سازي يك اتفاق ويژه بود. او براي اينكه خاطرات تلخ در حاشيه تكرار نشود به سراغ پيمان قاسمخاني رفت. نويسنده محبوب سريال هاي مديري كه بيشترين تعداد همكاري را با هم داشتند و چند سالي از هم دور مانده بودند. هيولا با طرحي از پيمان قاسمخاني آماده شد و توانست خيلي زود به محبوب ترين سريال نمايش خانگي تبديل شود.
تيكه هاي سياسي و اجتماعي و نقد صريح مديري از فساد گسترده اقتصادي در برخي از نهادها و افراد و استفاده از زبان كمدي براي بيان نقدهايش باعث شد هيولا همسو با نگاه جامعه به حركت خود ادامه دهد.
سريال هيولا 2 به كارگرداني و تهيه كنندگي مهران مديري از روز يكشنبه، يكم فروردين سال ???? از پلتفرم فيليمو پخش خواهد شد.
در اين سريال طنز پيمان قاسمخاني طراحي و سرپرستي فيلمنامه را برعهده دارد و امير برادران به عنوان نويسنده مهران مديري را همراهي ميكند.
ديرين ديرين
اين پويانمايي به كارگرداني علي درخشي و تهيه كنندگي عبدالحسين و محمد ابوالحسني به سراغ موضوعات و مشكلات اقتصادي، اجتماعي و زيست محيطي رفته است و محمد رضا عليمرداني دوبلور، خواننده و بازيگر با سابقه صداپيشگي 23 شخصيت اين سريال چون راوي، وي، قرمزاني، قهواني، اينيوعه و … را برعهده دارد. شما مي توانيد انيميشن ديرين ديرين را در فيليمو تماشا كنيد.
همچنين نظرات ثبت شده در پلتفرم فيليمو و رفتار شناسي كاربران نشان از استقبال مردم از سريالهاي تك موضوعي با مدت زمان كوتاه دارد و مجموعه ديرين ديرين نيز در ?? قسمت 20 دقيقهاي ساخته شده و حالا با پخش دو قسمت ابتدايي خود مورد توجه و رضايت مخاطبان قرار گرفته است.